سایت بانک مقالات فارسی با ۶۰۰ مقاله

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۸۵

وبنا – سایت «بانک مقالات فارسی» با هدف نشر الکترونیکی مقالات و پژوهش های فارسی آغاز به کار کرد.
تنوع موضوع مقالات و ترکیب ساده و کارایی سایت از ویژه گی های سایت بانک مقالات فارسی است. این سایت با گردآوری و درج مقالات، رعایت کامل حقوق ناشر، مولف و مترجم و ذکر نشانی مأخذ، امکان دریافت متن کامل مقالات را به صورت رایگان برای کاربران فراهم نموده است. امکان ارایه مقاله توسط پژوهشگران، دانشجویان، اساتید، دانش آموزان و سایر علاقمندان به تحقیق و مطالعه که بخش عمده کاربران این سایت را تشکیل می دهند، از دیگر ویژگیهای سایت بانک مقالات فارسی است.
سحر و علی میرشاهی، مدیران سایت در بخشی از معرفی این سایت آورده اند: “با توجه به حجم عظیم اطلاعات، توانمندی این مجموعه تنها با مساعدت کاربران گرامی امکان پذیر می‌باشد. از طرفی این امر می تواند بسیاری از افراد را قادر سازد تا در دنیای بی غروب اینترنت، افکار و اندیشه خود را با دیگران به اشتراک گذاشته و پایه و اساس بسیاری از همفکری ها و همکاری ها را فراهم سازند. ”
سایت http://www.mydocuments.ir حاوی ۶۰۰ مقاله متنوع در قالب ۱۴ موضوع جامعه همچون روانشناسی، مدیریت، دین و فلسفه، علوم اجتماعی، علوم پزشکی، ادبیات، هنر، تاریخ و جغرافیا، ورزش، حقوق و علوم سیاسی، علوم اقتصادی، علوم کشاورزی، علوم فنی و مهندسی و علوم پایه می باشد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *