سایت‌هایی که مجوز خبرگزاری ندارند برای اصلاح نشان خود ۷۲ ساعت فرصت دارن

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۸۵

خبرگزاری دانشجویان ایران -هیات نظارت بر خبرگزاری‌های غیردولتی کلیه‌ی سایت‌ها و پایگاه‌های خبری را که بدون داشتن مجوز خبرگزاری از این عنوان استفاده می‌کنند را ملزم کرد که ظرف مدت ۷۲ ساعت نسبت به اصلاح نشان (لوگوی) خود اقدام و در متن اخبار منتشر شده از عنوان خبرگزاری یا عنوان‌های مشابه مانند NEWS AGENCY استفاده نکنند.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام دبیرخانه‌ی هیات نظارت بر خبرگزاری‌های غیردولتی در صورت تخطی و توجه نکردن سایت‌ها و پایگاه‌های خبری مورد نظر نسبت به اجرای مصوبه‌ی فوق با آن‌ها برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

بنا بر اعلام اسامی‌ تعدادی از سایت‌ها و پایگاه‌های خبری که به صورت غیرقانونی از عنوان خبرگزاری در نشان یا متن اخبار خود استفاده می‌کنند، شامل البرز، ایران نیوز، انتخاب، حیات،آفتاب، میراث آریا، اکونیوز، کشاورزی ایران، ایونا، آینده روشن، ایسکانیوز، سلام، آنا، فوتبال ایران، پانا، ورزش آذربایجان، کویر، تقریب و عکس سوره است.

وبنا – این درحالی است که ماه گذشته نیز به دلیل اخطاری مشابه برخی از سایت های عنوان خود را اصلاح کردند. شرایط سخت دریافت مجوز خبرگزاری غیردولتی یکی از دلایلی است که سایت ها برای اخد مجوز به وزارت ارشاد مراجعه نمی کنند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *