قیمت ردیاب خودرو و راهنمای خرید ردیاب خودرو

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۳

جمله «کار از محکم‌کاری عیب نمی‌کند» به اهمیت امنیت خودرو و جلوگیری از سرقت آن اشاره دارد. با افزایش قیمت خودروها، نصب ردیاب جی پی اس روی خودروها به عنوان یک راهکار هوشمندانه مطرح می‌شود. برند «وایزر» در این زمینه محصولات با امکانات کاربردی و قیمت مناسب ارائه می‌دهد تا نگرانی‌ها درباره سرقت کاهش یابد.

 

مطلب پیشنهادی: وایزر؛ سیستم امنیتی هوشمند خودرو و موتور سیکلت چیست؟ و چه کاربردی دارد؟


 

ردیاب ۲۰۶

قیمت انواع ردیاب خودرو در سال ۱۴۰۳ برای انواع وسایل نقلیه

اگر هنوز هم تردید دارید که آیا باید روی خرید ردیاب خودرو شخصی سرمایه‌گذاری کنید یا خیر، تنها کافی است این نکته را در نظر داشته باشید که هزینه واقعی سرقت وسیله نقلیه، از جمله هزینه‌های اضافی و مشکلات پس از آن، می‌تواند بسیار بیشتر از هزینه یک دستگاه ردیاب باشد. خوشبختانه شرکت وایزر راه‌حل‌های مقرون‌به‌صرفه و قابل‌اعتمادی را برای افزایش امنیت وسیله نقلیه و کاهش ترس شما ارائه می‌دهد. دستگاه‌های ردیاب خودرو وایزر مطمئن‌ترین و قیمت مناسب‌ترین راه برای محافظت از وسیله نقلیه شخصی در برابر سارقان با‌تجربه و مطلع شدن از وضعیت خودروی شما هستند. از قیمت ردیاب خودرو وایزر  در شهریور ۱۴۰۳ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • F150 وایزر: ۴,۱۷۹,۰۰۰ تومان | بهترین و پرفروش ترین محصول وایزر قابل نصب روی انواع وسایل نقلیه
  • B60 وایزر: ۳,۰۵۹,۰۰۰ تومان | انتخابی مطمئن برای پیشگیری از سرقت وسیله ‌نقلیه مخصوصاً اگر موتور سیکلت‌ دارید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و خرید ردیاب خودرو می‌توانید به سایت رسمی وایزر یا به بیش از ۱۷۲ نمایندگی وایزر در سراسر کشور مراجعه کنید.

 

قیمت و خرید بهترین ردیاب خودرو پراید و دیگر محصولات سایپا

بدون شک خودروی پراید از جمله خودروهایی است که آمار سرقت بسیار بالایی دارد. صاحبان این خودرو نسبت به پارک کردن این خودرو در خیابان به‌خصوص در ساعات انتهایی شب دودل هستند. سارقین در کمتر از ۵ ثانیه می‌توانند این خودرو را باز گرده و به سرقت ببرند. بازه قیمتی خرید جی پی اس برای پراید بین ۳ تا ۴ میلیون تومان است.

راهنمای خرید و قیمت ردیاب جی پی اس پژو ۲۰۶ و دیگر محصولات ایران خودرو

خانواده خودروی ۲۰۶ شاید محبوب‌ترین خودروی بازار ایران باشد. در هر خانواده ایرانی حداقل یک خودروی ۲۰۶ وجود دارد. متاسفانه این خودرو نیز سیستم امنیتی پیشرفته‌ای ندارد. با توجه به این که قیمت ۲۰۶ صفر در سال ۱۴۰۳ بیش از ۶۰۰ میلیون تومان است، هزینه اندک کمتر از ۵ میلیون تومان برای خرید و نصب ردیاب جی پی اس خودرو F150 وایزر در جهت تامین امنیت خودروهایی مانند ۲۰۶ و ۲۰۷ بسیار ناچیز به نظر می‌آید.