با این سه اپلیکیشن سیستم عامل ios از مراجعه حضوری به بانک بی‌نیاز شوید!

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۳

در دنیای امروز دیگر نیازی نیست که برای کوچک‌ترین کارها به بانک مراجعه کنیم، چرا که در حال حاضر انواع اپلیکیشن‌های کاربردی وجود دارند که نیاز کاربران را در زمینه‌ی خدمات مختلف بانکی مرتفع و آن‌ها را از مراجعه حضوری به موسسه‌های مالی در سطح کشور بی‌نیاز می‌کنند؛ به این ترتیب مشتریان می‌توانند بدون محدودیت زمانی و در سریع‌ترین حالت ممکن امور مورد‌نظر خود را پیگیری کنند. کاربران سیستم عامل ios و مشتریان بانک‌های پاسارگاد، ملی و صادرات قادر هستند اپلیکیشن‌های مخصوص این موسسه‌ها را با نام ویپاد برای ایفون، همراه بانک ملی ios نصب و از امکانات مختلف آن‌ها استفاده کنند که طریقه‌ی انجام آن در متن بررسی شده است؛ پس تا انتها با ما همراه باشید.

ویپاد ایفون چیست؟

دانلود مستقیم ویپاد برای ایفون

بانک پاسارگاد با هدف ارائه خدمات آنلاین، امکان دانلود برنامه ویپاد برای آیفون را در اختیار کاربران خود قرار داده است که در اصل شعبه تمام دیجیتال این موسسه محسوب می‌شود. با دانلود مستقیم ویپاد برای ایفون کاربران می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعبات مختلف این بانک روند افتتاح حساب، انتقال وجه و پرداخت قبوض خود را به سادگی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن پیگیری کنند؛ البته مزایای نصب ویپاد برای ایفون صرفاً به این موارد محدود نمی‌شود.


خدمات دانلود نسخه وب ویپاد برای ایفون

با دانلود مستقیم برنامه ویپاد برای ایفون که باید از طریق منبعی معتبر و ایمن انجام شود، امکان بهره‌مندی از خدمات زیر در اختیار کاربران قرار می‌گیرد:

  • سفارش کارت بانکی به صورت آنلاین و دریافت رایگان آن در آدرس دلخواه
  • ارتباط ۲۴ ساعته در هفت روز هفته با پشتیبانی آنلاین و تلفنی بانک
  • دریافت رایگان پیامک بعد از هر واریز و برداشت به همراه تاریخ و ساعت
  • مشاهده‌ی گزارش گردش حساب بدون محدودیت زمانی به صورت آنلاین
  • انتقال وجه به صورت کارت به کارت و پایا
  • افتتاح حساب به صورت غیرحضوری
  • دریافت تسهیلات خرد در قالب اعتبار خرید و موارد متعدد دیگر

نحوه‌ی دریافت وام کوتاه‌مدت در برنامه ویپاد برای ایفون

بعد از دانلود ویپاد با لینک مستقیم به منظور دریافت تسهیلات کوتاه‌مدت تا سقف حداکثر ۱۵ میلیون تومان باید وارد برنامه شوید و درخواست خود را در بخش «حساب پشتوانه» ثبت کنید. با این کار اطلاعات شما بررسی و در صورت تایید صلاحیت مبلغ اختصاص یافته بدون نیاز به ضامن و وثیقه در اختیارتان قرار می‌گیرد تا بتوانید برای برطرف‌کردن نیازهای خود از آن استفاده کنید.

معرفی همراه بام ملی ایفون نسخه وب

دانلود همراه بانک ملی برای ایفون با لینک مستقیم

همراه بام ملی ایفون یکی از اپلیکیشن‌های مهمی به شمار می‌رود که در ساده‌کردن فعالیت‌های روزمره ما نقش اساسی داشته است. از آنجایی که مراجعه حضوری به بانک به‌خصوص موسسه‌ی معتبری مثل بانک ملی که مشتریان زیادی دارد بسیار زمان‌بر و خسته‌کننده است با دانلود همراه بام ملی برای ایفون با لینک مستقیم و بام می‌توان به راحتی تراکنش‌ها و امور مالی گوناگون را پیگیری کرد.

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که بعد از دانلود همراه بانک ملی برای ایفون با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می‌گیرد امکان انجام‌دادن تراکنش‌ها در بستری با امنیت فوق‌العاده بالا است؛ علاوه بر این روش‌های امنیتی مختلف ورود به برنامه هم حفاظت از اطلاعات شما را تضمین می‌کند.

امکانات دانلود همراه بانک ملی نسخه جدید ios چیست؟

کاربران گوشی‌های ایفون که از مشتریان این بانک هستند با دانلود نسخه جدید همراه بام ملی برای ios رایگان می‌توانند از امکانات زیر استفاده کنند:

آنی‌بام

آنی‌بام سرویس هوشمند عملیات‌های بانکی شما است که موارد پرتکرار را به صورت خودکار نمایش می‌دهد تا با انتخاب گزینه‌ی «تکرار عملیات» بتوانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن انتقال را با موفقیت انجام دهید.

ورود با ویژگی‌های بیومتریک

از دیگر قابلیت‌های دانلود نسخه جدید همراه بام ملی برای ios می‌توانیم به ورود با استفاده از مشخصات بیومتریک اشاره کنیم که میزان امنیت این برنامه را به میزان چشمگیری افزایش داده است. علاوه بر این رمزهای یکبار مصرف پیامک‌شده به صورت خودکار شناسایی و جایگذاری می‌شوند تا دیگر نیازی به حفظ‌کردن آن‌ها نداشته باشید.

شخصی‌سازی اپلیکیشن

پس از نصب برنامه بام بانک ملی برای آیفون می‌توانید چیدمان صفحه‌ی اول را به دلخواه خود تغییر دهید یا اینکه بین زبان‌ها فارسی و ترکی سوئیچ کنید. علاوه بر این امکان انتخاب تم‌های بهار، پاییز یا روز و شب هم در این برنامه وجود دارد.

راهنمای فعال‌سازی گوشی غیر فعال شده در سامانه همتا

فعال‌سازی گوشی غیر فعال شده در سامانه همتا به منظور جلوگیری از ورود گوشی‌های قاچاق و غیر قانونی به شبکه ارتباطی کشور و حفظ حقوق مصرف‌کنندگان طراحی شده است. اگر گوشی شما به دلیل عدم ثبت یا فعال‌سازی در سامانه همتا غیر فعال شده، می‌توانید با مراحل زیر اقدام به فعال‌سازی آن کنید:

  1. ورود به سامانه همتا: ابتدا به سایت سامانه همتا (hamta.ntsw.ir) یا اپلیکیشن همتا مراجعه کرده و در صورت نداشتن حساب کاربری، ثبت‌نام کنید.
  2. دریافت کد IMEI: کد IMEI گوشی خود را با شماره‌گیری #۰۶#* دریافت کنید. این کد معمولاً بر روی جعبه گوشی یا زیر باتری نیز درج شده است.
  3. بررسی وضعیت دستگاه: پس از ورود به سامانه، از بخش «استعلام اصالت»، کد IMEI را وارد کنید تا وضعیت دستگاه خود را بررسی کرده و از قانونی یا غیرقانونی بودن آن مطلع شوید.
  4. ثبت گوشی در سامانه: در صورتی که گوشی شما قانونی است اما فعال نشده، می‌توانید از بخش «فعال‌سازی»، کد IMEI و شماره سیم‌کارتی که قرار است روی دستگاه استفاده شود را وارد کنید.
  5. پرداخت هزینه گمرکی (در صورت لزوم): اگر گوشی شما از طریق مبادی غیر رسمی وارد کشور شده باشد، باید هزینه گمرکی آن را پرداخت کرده و رسید پرداخت را در سامانه ثبت کنید.
  6. تایید و فعال‌سازی: پس از انجام تمامی مراحل و تایید نهایی، گوشی شما در شبکه اپراتوری کشور فعال می‌شود و می‌توانید از آن استفاده کنید.

در صورت بروز هرگونه مشکل، می‌توانید با پشتیبانی سامانه همتا تماس گرفته یا از طریق مراکز خدماتی معتبر راهنمایی دریافت کنید.

سیبچه پلتفرم اختصاصی اپلیکیشن‌های سیستم عامل ios

سیبچه اولین اپ استور ایرانی سیستم عامل ios است که از زمان آغاز به کار خود تاکنون همواره در زمینه‌ی ارائه‌ی جدیدترین و بهترین اپلیکیشن‌ها از قبیل سپینو بانک صادرات، همراه بام ملی و ویپاد پیشتاز بوده است. این پلتفرم علاوه بر برطرف‌کردن نیاز هموطنان در زمینه‌ی دسترسی به برنامه‌های کاربردی در وبلاگ خود هم مطالب جالبی را در مورد روش‌های فعال سازی گوشی غیر فعال شده در سامانه همتا و مواردی از این دست در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد تا با مطالعه‌ی آن‌ها بتوانند مشکلات احتمالی خود را برطرف کنند.