تبلیغات در «دیوار» به «یکتانت» اضافه شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳

پلتفرم تبلیغات آنلاین یکتانت خبر از اضافه شدن قابلیت «تبلیغ در دیوار» از طریق پنل این شرکت داده است. این قابلیت که به صورت تبلیغ در «نتایج جست‌و‌جو» و تبلیغ در «صفحهٔ دسته‌بندی‌» قابل انجام است، از طریق پنل یکتانت در دسترس کاربران قرار گرفته است.

یکتانت در رابطه با این نوع از تبلیغات به سازوکار جست‌وجو محور دیوار اشاره می‌کند: «سازوکار دیوار بر پایهٔ جست‌وجو است؛ یعنی کاربر نیاز خود را جست‌وجو و بر اساس نتایج، محصول (خدمت) مورد نظر خود را انتخاب می‌کند. همین مسئله کمک می‌کند بتوانیم علاقه و نیاز او را از قبل بفهمیم و تبلیغی به او نمایش دهیم که نیاز دارد. یکتانت شرایطی را فراهم کرده است تا کسب‌وکارها بتوانند بر اساس ویژگی‌های مشتری احتمالی خود، فقط در نتایج جست‌وجوهای خاص و همچنین نزدیک‌ترین دسته‌بندی موضوعی حضور داشته باشند. همچنین امکان تبلیغ در دیوار بر اساس موقعیت مکانی نیز توسط یکتانت فراهم شده است.»

 شرکت یکتانت اعلام کرده است که تبلیغ در سایت و اپلیکیشن دیوار علاوه بر تفکیک دسته‌بندی، دارای امکان تبلیغ در فیلترهایی مانند قیمت، مدل خودرو و… نیز می‌شود. همچنین امکان استفاده از بنرساز رایگان یکتانت برای کمپین‌های تبلیغاتی در دیوار، سیستم هوشمند کنترل نمایش‌های تکراری، پیشنهاد کلیدواژه مرتبط با نیاز مشتری و  اجرای کمپین به تفکیک دستگاه و سیستم عامل کاربر از جمله ویژگی‌هایی هستند که تنها از طریق پلتفرم یکتانت قابل اجرا خواهند بود.