گنجه؛ راهکاری برای دریافت ارزان و بی‌دردسر سفارش‌ از دیجی‌کالا

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲

بعد از انتخاب مکان گنجه، حالا وقت انتخاب زمان ارسال است. بعد از آن هم می‌توانید بقیه مراحل پرداخت و نهایی کردن سفارش را انجام دهید. اینجا متوجه می‌شوید رقمی که باید بپردازید بسیار کمتر شده چون هزینه ارسال در واقع کاهش پیدا کرده است.

اگر شیوه‌های معمول ارسال را انتخاب کنید ۳۹ تا ۴۹ هزار تومان باید برای ارسال پول بدهید اما هزینه دریافت کالا از گنجه فقط ۱۹ هزار و ۹۰۰ (۱۹۹۰۰) تومان است. البته با عضویت در دیجی‌پلاس همین ۱۹۹۰۰ تومان را هم نمی‌پردازید.

از اینجا به بعد کار به مامور ارسال دیجی‌کالا سپرده می‌شود تا خرید شما را به گنجه برساند و وقتی این کار انجام شد پیامکی برای شما ارسال می‌شود تا باخبر شوید. حالا ۲۴ ساعت فرصت دارید تا خریدتان را از گنجه بردارید. کاری که اصلا سخت نیست؛ QR کد روی گنجه را با گوشی موبایل‌تان اسکن می‌کنید و بعد از نوشتن شماره سفارش و احراز هویت، در گنجه باز می‌شود و می‌توانید خریدتان را بردارید. به همین راحتی. البته اگر در ۲۴ ساعت به گنجه نرسید، خرید به انبار دیجی‌کالا می‌رود و لغو می‌شود.


در حال حاضر گنجه در بیش از ۵۰ نقطه تهران، ۴ نقطه در کرج و ۳ نقطه در اصفهان فعال است. امنیت آنها هم تا حد زیادی تامین شده چون داخل مراکز خرید، دانشگاه‌ها یا مراکز فناوری قرار دارند و با حضور حراست و وجود دوربین کنترل می‌شوند.

یادتان نرود که گزینه گنجه برای خریدهای سوپرمارکتی و وسایل سنگین مثل یخچال فعال نیست. ضمن این که کالاهایی به گنجه فرستاده می‌شوند که در انبار دیجی‌کالا موجود هستند و فروشنده آنها را ارسال نمی‌کند.

استفاده از گنجه بخشی از مشکلاتی را که با دیجی‌کالا برای دریافت سفارش دارید حل می‌کند. مسائلی مثل تاخیر در ارسال. البته یک ویژگی مثبت دیگر هم دارد؛ این که سفارش برایتان بسیار ارزان‌تر تمام می‌شود.