انتشار چهارمین پادکست از سری اول پادکست های جشنواره وب و موبایل ایران

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۲

در چهارمین پادکست جشنواره وب و موبایل ایران، شایان شلیله و میلاد احرامپوش به سراغ شادی هاشمی و مهدی ظهیری رفتند. شادی یک ساله که استارتاپ خودش رو به نام کسب راه‌اندازی کرده و مهدی چهارمین سالی است که مدیرعامل لندینه.

دو تجربه راه‌اندازی کسب و کار و مدیرعامل بودن از سال ۹۸ تا الان. در بازه زمانی که خیلی‌ها میگن اکوسیستم استارتاپی ایران از بین رفته.

از شادی و مهدی می‌خوایم بپرسیم که چی شد در این شرایط عجیب و سخت، کسب و کار خودشون رو راه‌اندازی کردن؟ چه چالش‌هایی رو داشتن؟ چه بخشی از تجربه کاری که قبل از راه‌اندازی این کسب و کار ها داشتن بهشون کمک کرده؟


اگر بخواهید در این روزها کسب و کاری راه بیندازید، تجربه شادی و مهدی می‌تونه به شما کمک کنه.

میلاد احرام پوش هم بنیان گزار جشنواره وب و موبایل ایران درباره پادکست ها گفت «به نظر من پادکست‌های جشنواره وب و موبایل ایران نقطه عطفی در تاریخ جشنواره بود. ما سعی کردیم در این پادکست‌ها انتقال تجربه از نسلی به نسل دیگر را انجام دهیم و امیدواریم که این ویدیوها و پادکست‌ها در آینده نیز برای علاقه‌مندان، مفید و کاربردی باشد. قسمت‌های جذابی در راهه و امیدواریم با توجه به بازخوردی مثبتی که از قسمت‌های قبل گرفتیم در طول سال نیز این انتقال تجربه را بتوانیم ادامه دهیم.»

چهارمین پادکست جشنواره وب و موبایل ایران با حمایت مالی آژانس مسافرتی نیلگام تولید شده. نیلگام، مرجع تخصصی ویزا، سفر و مهاجرت با ارائه تمامی خدمات در این حوزه و با تکیه بر دانش و تجربه تیم فنی خود، آماده ارائه بهترین راه حل به متقاضیان محترم می باشد.

شایان شلیله هم بنیان گزار جشنواره وب و موبایل ایران  درباره پادکست ها گفت «چهار پادکست اول جشنواره ضبط و منتشر شده و دو قسمت دیگه نیز ضبط اش به اتمام رسیده و در هفته های آتی منتشر میشود. هدف ما در این پادکست ها ایجاد فضایی آموزشی است که شرایط انتقال تجربه فراهم شود تا متخصص های حوزه های مختلف بتوانند تجربیان خودشان را به نسل جدید منتقل کنند و از مهارت های که در این سال به صورت تجربی و یا با مطالعه کسب کرده اند را با مخاطبین پادکست به اشتراک بگذارند.»

 

اطلاعات بیشتر در مورد دیگر پادکست های جشنواره وب و موبایل ایران

پادکست اول

پادکست دوم

پادکست سوم

 

از طریق کانال های رسمی جشنواره وب و موبایل ایران میتوانید این پادکست ها را ببینید و بشنوید.

آپارات : https://www.aparat.com/iwmf

یوتیوب: https://www.youtube.com/@iranwebandmobile

شنوتو: https://shenoto.com/channel/podcast/iwmf

کست‌باکس: https://castbox.fm/channel/id5800048

اپل پادکست: https://podcasts.apple.com/us/podcast

تلگرام: https://t.me/iwmf_ir