اولین قسمت ویدیوکست جشنواره وب و موبایل ایران منتشر می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۲

جشنواره وب و موبایل ایران پس از یک وقفه دو ساله برگزار می‌شود، البته امسال از داوری و ثبت‌نام سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها خبری نیست و کسی تندیس این جشنواره را نخواهد گرفت. شایان شلیله، یکی از برگزارکنندگان این جشنواره با تاکید بر اینکه امسال جشنواره وب و موبایل ایران برنامه‌ای متفاوت را در نظر گرفته است، گفت: «امسال از داوری و ثبت‌نام سایت و تندیس خبری نیست، چون باور داریم تمام افرادی که کسب‌و‌کار خودشان را امسال مدیریت می‌کنند، برنده‌اند و ما جایگاهی برای انتخاب برترین‌ها نداریم چون باور داریم هرکسی در این بازار در حال کارآفرینی و فعالیت است، برنده و شایسته تقدیر است.»

میلاد احرام‌پوش، درباره‌ی نحوه‌ی برگزاری امسال جشنواره وب و موبایل ایران گفت: «امسال قرار است که با رویکردی متفاوت، مهمترین هدف جشنواره که انتقال تجربه از نسلی به نسلی دیگر و کمک به توسعه فضای کسب و کارهای آنلاین است را پیش ببریم. برای همین هم امسال تصمیم گرفتیم سری پادکست‌های ویدیویی با محتوای سبز را در موضوعات مختلفی مثل مدیریت محصول، مدیریت منابع انسانی، مدیریت بازاریابی و… داشته باشیم.» او افزود: «جشنواره وب و موبایل ایران ذاتاً پویا است و به همین منظور با توجه به نیازهای فضای کسب‌وکارهای انلاین تغییر مسیر می‌دهد. امسال بیشتر از هر چیز به محتوای آموزشی و انتقال تجربه نیاز داریم. برای همین تمرکز جشنواره امسال به انتقال تجربه‌های تخصصی و حرفه‌ای برای نسل جدید است.»

شیوه برگزاری پادکست جشنواره وب و موبایل ایران به چه صورت است؟

مدل ویدیوکست جشنواره وب و موبایل هم مثل خود جشنواره ساده و خودمانی اجرا خواهد شد. در هر برنامه دو میزبان از جشنواره وب و موبایل ایران حضور دارند و یک گپ و گفت با دو مهمان متخصص و با تجربه انجام می‌شود. در هر قسمت، مهمانان درباره مسیری که طی کرده‌اند صحبت می‌کنند و به انتقال تجربیاتشان می‌پردازند. این پادکست‌ها را شایان شلیله و میلاد احرام‌پوش بنیاگذاران جشنوراه وب و موبایل ایران میزبانی می‌کنند. لازم به ذکر است که این برنامه در ۱۰ قسمت با موضوعات مختلف و با حضور ۲۰ مهمان پخش خواهد شد.


در اولین قسمت پادکست جشنواره وب و موبایل ایران چه خواهیم دید؟

حسام اسعدی، مدیر محصول ارشد دکترتو و دانا ابراهیمی، مدیر محصول ارشد اسنپ دو نفر از آدم‌های موفق در زمینه مدیریت محصول که کمتر صحبت کردند یا شاید حتی اصلا اسم اون‌ها رو نشنیده باشید ولی تجربه‌های خوب و با ارزشی دارند و در حال حاضر در ۲ استارتاپ بزرگ ایران مشغول به کار هستند، به عنوان مهمانان اولین قسمت برنامه حضور خواهند داشت.
این برنامه، چهارشنبه‌ها در ساعت ۱۵:۱۵ دقیقه از اینستاگرام جشنواره وب و موبایل ایران (به آدرس www.instagram.com/iwmf.ir) به صورت رایگان پخش خواهد شد و در ادامه، در دیگر کانال‌های رسمی جشنواره وب و موبایل ایران به صورت رایگان در اختیار همه قرار خواهد گرفت.

این ویدیوکست‌ها را می‌توانید از طریق کانال‌های رسمی جشنواره وب و موبایل ایران ببینید و بشنوید.

آپارات: https://www.aparat.com/iwmf

یوتیوب: https://www.youtube.com/@iranwebandmobile

شنوتو: https://shenoto.com/channel/podcast/iwmf

کست‌باکس: https://castbox.fm/channel/id5775530

تلگرام: https://t.me/iwmf_ir