پانزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران و مسیری متفاوت

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲

پانزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران، با رویکرد و شیوه متفاوتی برگزار خواهد شد، امسال از برگزاری رویداد، مراسم، داوری و انتخاب سایت‌ها و اپلیکیشن‌های برتر خبری نیست!

چون باور داریم هرکسی در این بازار در حال کارآفرینی و فعالیت است، برنده و شایسته تقدیر می‌باشد و امروز انتخاب یک استارتاپ به عنوان برنده هیچ معنایی ندارد.

امسال تصمیم گرفتیم با رویکردی متفاوت در قالب ۱۰ برنامه و به صورت پادکست ویدیویی به سراغ مهمان‌‌هایی برویم تا با ما از تجربیات کاری خود در سال‌های اخیر فعالیت‌شان در ایران صحبت کنند.

ما در مجموعه پادکست‌های جشنواره وب و موبایل ایران که اولین برنامه در تاریخ ۱۵ بهمن ماه پخش خواهد شد. تجربه‌های افرادی رو با شما به اشتراک خواهیم گذاشت که شاید کمتر از آنها شنیده باشید و با یک نگاه جدید و متفاوت به موضوعاتی بپردازیم که شاید برای شما خیلی تکراری باشد
موضوعاتی مثل مدیریت محصول، منابع انسانی، کارهای تیمی، مارکتینگ و خیلی از موضوعاتی جالب دیگه ولی با نگاهی متفاوت


کدوم زاویه؟

ما در هر قسمت از پادکست دو میهمان خواهیم داشت. نفر اول از قدیمی‌ها و نفر دوم از جدیدها و تازه نفس‌ها که تازه وارد این حوزه شده‌اند. توی هر برنامه روی یک موضوع تمرکز می‌کنیم و از زاویه‌ای جدید مسائل رامورد بررسی قرار خواهیم داد.

چرا؟

چون همه ما از سوال های تکراری و موضوع های مربوط به اکوسیستم، توی این رویداد ها و این مدل برنامه ها خسته شده ایم. و میخواهیم واقعا تجربه ای را به نسل جدید منتقل کنیم که خیلی بیشتر عملی و قابل استفاده باشد.

سعی میکنیم کار متفاوتی انجام دهیم. تا بتوانیم به مخاطب های جشنواره و نسلی که شاید هنوز وارد بازار نشده‌اند، مسیر نشان دهیم. مسیری که ما  ۱۵ سال طی کردیم و باور داریم که نسبت به ۱۵ سال آینده آن مسئولیت داریم.

با ما در این مسیر ۱۵ ساله همراه باشید و ما را دنبال کنید و قبل از شروع پادکست‌ها هم اگر موضوع جالبی مد نظرتون هست با ما در میان بگذارید.

ما به همراهی شما در این ۱۵ سال افتخار می‌کنیم.