امکان تماس اینترنتی برای کاربران علی بابا فراهم شد

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲

هنگام خروج از مرز ایران، به سمت هر مرز دیگری، راه‌های ارتباطی با داخل کشور قطع یا به شکل تماس‌های پرهزینه رومینگ درمی‌آید. این اتفاق، یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مسافران خارج از کشور است. به خصوص به این خاطر که این مسافران اغلب، خدمات سفر را از شرکت‌های داخلی خریداری می‌کنند. نبود راه ارتباطی آسان، مطمئن و در دسترس با داخل کشور آنان را با چالش‌های متعددی روبه‌رو کند.

شرکت سفرهای علی‌بابا با اعلام این که در سال ۱۴۰۱ درصد فروش پروازهای خارجی با حدود ۳۵% رشد همراه بوده است و به طبع فروش هتل‌ها و تورهای خارجی نیز رشد قابل توجهی داشته، شروع به رفع دغدغه‌هایی کرده که متوجه سفرهای خارجی است و در تازه‌ترین اقدام امکان تماس آنلاین را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

تماس آنلاین در سریع‌ترین زمان مسافران را از هر نقطه‌ای در جهان، به صورت آنلاین و کاملا رایگان، به تیم پشتیبانی علی‌بابا متصل می‌کند و دغدغه تماس رومینگ را از بین می‌برد ضمن این که با حذف هزینه‌های رومینگ و دسترسی آسان، اطمینان خاطر را برای مسافران سفرهای خارجی به همراه دارد.


فرزان بالکانی، مدیر تجربه مشتری شرکت سفرهای علی‌بابا، در رابطه با فعال کردن این امکان می‌گوید «هر مسافری شایسته تجربه بهترین خدمات در طول سفر است. از طرفی به خاطر شرایطی که وجود داشت یکی از دغدغه‌های اصلی مسافرین سفرهای خارجی ما دسترسی به پشتیبانی بود. اغلب مجبور به تماس از طریق پیام‌رسان‌های مختلف می‌شدند که باعث می‌شد حداکثر کیفیت پشتیبانی را دریافت نکنند. تلاش کردیم حالا که با رشد سفرهای خارجی روبه‌رو هستیم، با در نظر گرفتن امکان تماس آنلاین، این دغدغه را حذف کنیم و تجربه بهتری برای مسافران سفرهای خارجی علی‌بابا بسازیم.»

تماس آنلاین در سریع‌ترین زمان مسافران را به تیم پشتیبانی متصل می‌کند و دغدغه تماس رومینگ را از بین می‌برد ضمن این که با حذف هزینه‌های رومینگ، امکان صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر را برای مسافران فراهم می‌کند.

این سرویس از طریق نسخه موبایل علی‌بابا و از بخش «سفرهای من» در دسترس مسافران سفرهای خارجی است.