اولین دفترچه «راهنمای واکسن کرونا در ایران»توسط «دکتر ساینا» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰

دکتر ساینا استارتاپی که به صورت تخصصی در زمینه مشاوره آنلاین پزشکی فعالیت دارد، در اقدامی در راستای مسئولیت اجتماعی خود، دفترچهای با عنوان «دفترچه راهنمای واکسن کرونا در ایران» را منتشر کرده است.

دکتر ساینا علاوه بر مشاوره آنلاین پزشکی، در دیگرحوزههای خدمات آنلاین پزشکی نیز بیش از ۴ سال است که به صورت تخصصی فعالیت دارد.

از زمانی که دنیا میزبان مهمان ناخوانده‌ای به نام کرونا شده، دکتر ساینا توانسته رشدی حدودا ۱۲ درصدی را تجربه کند و در زمین بازی استارتاپ‌های مشاوره آنلاین پزشکی نامی آشناست که توانسته خدمات خوبی ارائه دهد و تبدیل به یکی از پلتفرم‌های قابل اعتماد کاربران در حوزه خدمات آنلاین پزشکی شود.


این پلتفرم که در زمینه مشاوره آنلاین پزشکی با بیش از ۱۸۰۰ پزشک به صورت تخصصی به کاربران خدمات ارائه می دهد در راستای مسئولیت اجتماعی خود و در  جهت آگاهی بخشی بیشتر به عموم مردم، در اقدامی با همراهی پزشکان متخصصی که در این بستر مشغول فعالیتند؛ دفترچه راهنمایی در زمینه واکسن کرونا در ایران تهیه و منتشر  کرده است.

در این دفترچه راهنما به سوالات مهمی  چون: آیا واکسن‌های کرونای موجود در ایران مورد تایید سازمان بهداشت جهانی هستند؟ واکسن‌های ایرانی در چه مرحله‌ای هستند؟ کدام واکسن را بزنیم؟ علائم ناشی از دریافت واکسن تا چقدر طول  می‌کشند؟ آیا پس از دریافت واکسن دیگردیگر درگیر کرونا نخواهیم شد؟ آیا پس از دریافت واکسن دیگر نیازی به  رعایت پروتکل‌های بهداشتی نداریم ؟ آیا همه افراد در تمام سنین می‌توانند واکسن دریافت کنند؟ آیا ممکن است پس از دریافت واکسن دچار کرونا شویم؟ وسوالات مهمی از این دست پاسخ داده شده است.

پروسه آماده سازی محتوای دفترچه راهنمای اکسن کرونا در ایران که توسط تیم تولید محتوای دکتر ساینا به نتیجه رسیده؛ حدود یک ماه تایم زمانی به خود اختصاص داده است. و پس از تدوین کامل محتوا و تایید نهایی؛ در اختیار پزشکان فعال این پلتفرم قرار گرفته شده است.

بعد چک و اعمال نکته نظرات پزشکان دکتر ساینا، دفترچه وارد فاز طراحی نهایی شده و در نهایت خروجی نهایی به این شکل پیش روی شما قرار دارد که برای دریافت آن کافیست اینجا را لمس کنید.

تیم دکتر ساینا با اظهار امیدواری به واکسینه شدن ایرانیان تا پایان سال، معتقد است نیازهای کاربران در حوزه سلامت، بسیار وسیع است. اگر بتوانیم در کنار خلق ارزش برای کاربر و رفع نیازهای آنها، خدمات این حوزه را گسترش دهیم شاهد بزرگتر شدن بازار این صنعت خواهیم بود.

در مسیری که همه دنیا در روند واکسیناسیون شهروندانشان طی می‌کنند؛ امیدواریم مردم ایران نیز هر چه سریع تر با واکسینه شدن به زندگی پس از کرونا نزدیک‌تر شوند و زندگی عادی و نرمال را دوباره تجربه کنند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *