باشگاه وبلاگ نویسان میزبان جشن بلاگ اسکای

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۸۶

وبنا – جشن بزرگ شروع پنجمین سال فعالیت بلاگ اسکای با همکاری مرکز فناوری اطلاعات سازمان فرهنگی هنری شهرداری و ماهنامه دنیای کامپیوتر و ارتباطات توسط بلاگ اسکای در باشگاه وبلاگ نویسان تهران برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی بلاگ اسکای : این نخستین گردهمایی رسمی مدیران بلاگ اسکای و اعضای آن در حضور وبلاگ‌نویسان و نیز اصحاب رسانه است که در بعد از ظهر روز پنجشنبه جاری برپا می شود.
بنا بر این گزارش: در این جشن ، ضمن بررسی تجربه های گذشته و روند شکل گیری و بالیدن این سرویس دهنده وبلاگ فارسی، توسط مدیران بلاگ اسکای، طرح‌ها و برنامه‌های آتی برای ارائه خدمات جامع‌تر به وبلاگ‌نویسان نیز معرفی خواهد شد.
این گزارش می افزاید : در این جشن در کنار وبلاگ‌نویسان و خانواده بزرگ بلاگ‌اسکای، تنی چند از مسئولین و نیز وبلاگ‌نویسان با سابقه و فعالان وب نیز حضور دارند.
جشن تولد بلاگ اسکای http://www.blogsky.com پنجشنبه ۰۶/۰۲/۸۶ در محل باشگاه وبلاگ نویسان تهران واقع در بزرگراه جلال آل احمد ، مقابل شهروند قزل قلعه و بزرگراه کردستان ، جنب پارک گلها از ساعت ۱۶ الی ۱۹ برگزار می شود.
شایان ذکر است که وبلاگ‌نویسی فارسی در سال‌های اخیر در زمره مؤثرترین عوامل در نفوذ و حضور زبان فارسی در پهنه وب به شمار می‌رود به گونه‌ای که با وجود ضریب نفوذ نه چندان بالای اینترنت در ایران در مقایسه با دیگر کشورها، حضور زبان فارسی در میان وبلاگ‌ها همواره قابل توجه بوده است.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *