کتاب مدیریت شبکه های اجتماعی برای کسب و کارها

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۰

کتاب مدیریت شبکه های اجتماعی برای کسب و کارها، کتاب راهنمایی است که لوازم مورد نیاز برای حضور و فعالیت در شبکه های اجتماعی را معرفی و به کسب و کارها کمک می‌کند برای آن استراتژی بچینند، برنامه‌ریزی کنند و برنامه‌ها را اجرا و ارزیابی کنند.

در کتاب مدیریت شبکه های اجتماعی برای کسب و کارها پیش از آنکه از تکنیک‌ها صحبت کنیم، از چرایی‌ها صحبت خواهیم کرد و دلایل حضور و فعالیت شما در شبکه‌های اجتماعی را بررسی می‌کنیم و سپس به سراغ چگونگی‌ها خواهیم رفت:


● هدف‌تان از فعالیت در شبکه های اجتماعی چیست؟
● صفحه‌ی مورد علاقه شما در اینستاگرام یا توییتر چه ویژگی‌ای دارد؟
● آیا موضوع این صفحه یا صفحات، با موضوع کسب و کار شما وجه مشترکی دارد؟

فکر کردن به این سوالات به شما کمک می‌کند که با دید شفاف‌تری هدف خود را انتخاب کنید و پیش از شروع فعالیت در شبکه های اجتماعی، مشخص کنید که چرا می‌خواهید این مسیر را طی کنید.

سرفصل‌ها

۱- تدوین استراتژی برای شبکه های اجتماعی

● تعیین هدف یا «چه چیزی می‌خواهید به‌دست آورید؟»
● پرسونای مخاطب یا «مخاطب خود را چقدر می‌شناسید؟»
● دسته‌بندی مخاطبان یا «مخاطبان شما چند دسته‌اند؟»
● شبکه های اجتماعی خود را انتخاب کنید یا «مخاطب شما کجا منتظر شماست؟»

۲- فرایند انتشار محتوا

● مخاطبان منتظر شما هستند، چیزی بگویید!
● ۴ نکته کلیدی که لازم است در هنگام انتشار محتوا رعایت کنید.

۳- پاسخ‌گویی به پیام‌ها و کامنت‌ها

● با مخاطبان در ارتباط باشید.
● پاسخ به کامنت‌ها چه مزایایی دارد؟
● ۴ قدم برای پاسخ دادن به کامنت‌های منفی

۴- ارزیابی برای بهبود روندها

۵- با لینکدین و توییتر بیشتر آشنا شوید

۶- مزایای فعالیت در شبکه های اجتماعی به زبان آمار

ما در کتاب مدیریت شبکه های اجتماعی برای کسب و کارها تمام سعی‌مان را کرده‌ایم که مطالب کاربردی و مورد نیاز کسب و کارها را ارائه کنیم؛ به خصوص آن‌هایی که تاکنون فعالیت جدی‌ای در شبکه های اجتماعی نداشته‌اند یا از فعالیت‌‌های خود نتیجه مطلوبی نگرفته‌اند.

همین حالا روی لینک زیر کلیک کنید و به صفحه کتاب در سایت نیوزباکس بروید و پس از ارسال ایمیل، کتاب را در ایمیل خود دریافت کنید:

کتاب مدیریت شبکه های اجتماعی برای کسب و کارها 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.