جذب سرمایه «لندین» از اسمارت‌آپ

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۰

استارتاپ لندین به نشانی Landin.ir یک سرویس ساخت لندینگ پیج (صفحه فرود) به کسب و کارها ارائه می‌دهد که به کمک آن می‌توانند بدون دانش فنی و در زمانی کوتاه یک لندینگ‌پیج حرفه‌ای برای خود بسازند.

مهدی ظهیری ترم ۶ دانشگاه تصمیم می‌گیرد دانشگاه را رها کند و وارد کسب و کار شود بعد از شکست در دو استارتاپ اولش متوجه می‌شود که نیاز به یادگیری عمیق‌تری دارد پس سراغ کسب و کارهای بزرگتری مثل فینووا، لندو (ایران‌رنتر) و… می‌رود.

تجربه کارمندی به ظهیری فرصت شناخت نیازهای واقعی‌کسب و کارها را می‌دهد. او متوجه می‌شود یکی از چالش‌های همیشگی کسب‌و‌کارها برای راه‌اندازی یک کمپین دیجیتال، داشتن یک لندینگ‌پیج استاندارد است که به آن‌ها کمک کند بتوانند با کمترین هزینه و زمان بدون دانش فنی، لندینگ‌پیج مورد نظرشان را بسازند. پس برای حل این چالش به سراغ راه‌اندازی لندین می‌رود و در این مسیر با قادر صادقی و احمد یزدانی همراه می‌شود.


استارتاپ لندین کار خودش را از اردیبهشت ۹۸ شروع کرده است و تصمیم دارد با سرمایه‌ای که از شرکت سرمایه‌گذاری اسمارت‌آپ در این راند جذب کرده است بازار و محصول خود را  توسعه دهد.

بنیانگذاران لندین در مورد انتخاب اسمارت‌آپ به عنوان سرمایه‌گذار گفتند:

اسمارت‌آپ یکی از مجموعه‌های خوش‌نام در زمینه‌ی سرمایه گذاری و دارای شبکه‌ای از افراد با تجربه در حوزه‌های  مختلف است. آن‌ها به صورت هوشمندانه سرمایه‌گذاری می‌کنند و کسب و کارهایی که تا کنون  بر روی آنها سرمایه‌گذاری کردند به رشد مناسبی دست یافتند.

از مهم‌ترین دلایلی که تیم سرمایه‌گذاری اسمارت‌آپ برای این سرمایه‌گذاری داشتند نیز می‌توان به تیم کاری مناسب، تجربه تیم در توسعه محصول و بازار رو به رشد این حوزه اشاره کرد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *