پوزش از خوانندگان و پیام خاتمی

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۸۶

با عرض پوزش از خوانندگان عزیز پایگاه خبری وب سایت های ایران – وبنا – برای تاخیر در بروز رسانی سایت در ۲ روز گذشته، لازم دانستیم که در اینجا با عرض پوزش از شما خوانندگان عزیز دلیل این تاخیز را توضیح دهیم.
همچنین ، امروز چندین تماس تلفنی از طرف کاربران سایت داشتیم و تمام این دوستان جویای دلیل عدم به روز رسانی وبنا در چند روز گذشته بودند. حال چرا ما ۲ روز نبودیم.
همایش ” پیام آوران صلح و دوستی ” دیروز شنبه ۲۲ اردیبهشت در خانه هنرمندان برگزار شد، و من مدیر اجرایی این همایش بودم. به دلیل فشرده بودن و اهمیت برگزاری همایش نتوانستیم به وبنا برسیم. البته دوست خوبم آقای پرهام باغستانی روز جمعه ۲ خبر در وبنا ارسال کرد و چند خبری هم آماده کرده اند که تا چند ساعت آینده در وبنا منشر خواهد شد.
در ادامه مختصری درباره این همایش بخوانید و یا برای اطلاعات بیشتر به سایت http://www.solhvadosti.org مراجعه کنید.

متن خبر منتشر شده در بسیاری از خبرگزاری ها و روزنامه های ایران
اولین همایش «پیام آوران صلح و دوستی» با پیام رییس‌‏جمهور سابق ایران و حضور متولیان، مسؤولان و صاحب‌‏نظران کشور در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.
در این همایش خاتمی گفت : هر گامی که در مسیر صلح برداشته شود، گامی است خداپسندانه، به‌‏خصوص در دورانی که جنگ و خشونت و ناامنی و ترور، زندگی را بر همه بشریت تنگ کرده است.
‌در متن پیام، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی رییس موسسه بین المللی گفت و گوی فرهنگها و تمدنها آمده است: با توجه به آموزش و آموزه های ادیان بزرگ به ویژه اسلام عزیز، انسان که خلیفه خدا در زمین است مستحق برخورداری از آگاهی، آزادی، امنیت و بهره گیری از امکانات خدادی در مسیر کمال و بهروزی است
رییس‌‏جمهور سابق ایران در پایان گفت : امیدوارم دوستان عزیز که با قصد خیر به اقدامی مبتکرانه دست زدند، در این مسیر موفق و سرافراز باشند.
در این همایش که به منظور معرفی طرح «پیام‌‏آوران صلح و دوستی» و تشریح ضرورت حضور جوامع مختلف ورزشی، هنری، فرهنگی صاحبان صنایع گردشگری و مدیران صنایع برتر برگزار شد، جزئیات این حرکت ملی از جوانب مختلف به وسیله صاحب نظران با دیدگاه مختلف بیان شد
۷ نفر از دیگر اقوام ایرانی آقای بهروز شلیله مجری این طرح را این سفر همراهی می کنند و پیام صلح و دوستی را به مردم تمام دنیا می رسانند.
«پیام آوران صلح و دوستی» از خلیج فارس سفر خود را به منظور معرفی آیین، رسوم، سنن، میراث فرهنگی و صنایع برتر ایران زمین به ۱۳۱ کشور دنیا در پنج قاره جهان آغاز می‌‏کند.
این سفر که بصورت زمینی انجام می شود در حدود ۲ سال ادامه دارد و در طول مسیر پیام آوران صلح و دوستی از ۱۳۱ کشور جهان دیدن می کنند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *