طبق اعلام اسنپ تریپ؛

تهران پر مسافرترین شهر ایران در تعطیلات خرداد ۱۴۰۰ بود

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰

به گزارش اسنپ تریپ، در تعطیلات نوروزی سال جاری، یعنی سال ۱۴۰۰ با توجه به وجود محدودیت‌های عبور و مرور و افزایش شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا، تعداد رزروهای انجام شده برای هتل‌های داخلی، نسبت به نوروز سال ۱۳۹۸ که هنوز بلای ویروس کرونا دامنگیر جهان نشده بود، ۱۷ درصد کاهش داشته است. این در حالی است که در تعطیلات رسمی‌ چندروزه‌ای که در خردادماه داشتیم، یعنی از ۱۳ تا ۱۶ خرداد، طبق اعلام اسنپ تریپ، میانگین تعداد رزرو هتل‌ و یا خرید بلیت، نسبت به سفرهای نوروزی امسال، رشد ۱۱ درصدی داشته است.

در تعطیلات خردادماه ۱۴۰۰، شهر تهران میزبان بیشترین مسافر بوده است

طبق اعلام اسنپ تریپ در تعطیلات چند روزه‌ای که در خرداد ماه داشتیم، پر مسافرترین شهر در روزهای تعطیلات رسمی خرداد یعنی از ۱۳ خرداد تا ۱۶ خرداد، شهر تهران، پایتخت پر جنب و جوش کشورمان، بوده  و هتل‌های این شهر، میزبان بیشترین تعداد مسافر، نسبت به شهرهای دیگر بوده‌اند. شهرهای مشهد و شیراز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم پر مسافرترین شهرهای تعطیلات خردادماه قرار می‌گیرند.

هتل اسپیناس پالاس تهران، میزبان بیشترین مسافر در تعطیلات خردادماه

 


بیشترین تعداد رزرو هتلی که در این تعطیلات، یعنی تعطیلات خردادماه سال ۱۴۰۰، از طریق اسنپ تریپ انجام شده ، مربوط به هتل اسپیناس پالاس تهران، که یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های پنج ستاره تهران محسوب می‌شود، بوده است. هتل بین‌المللی قصر مشهد، از جمله هتل‌های پنج ستاره این شهر، در جایگاه دوم در بیشترین میزان فروش قرار دارد.

مسیر پروازی تهران-مشهد، پرمسافرترین در ایام تعطیلات خرداد

 

شهر مشهد، همیشه یکی از پرطرفدارترین شهرها برای مسافرها محسوب می‌شود و خیلی دور از انتظار نبوده که در تعطیلات خردادماه سال جاری هم بیشترین آمار فروش بلیت هواپیما برای مبدا و مقصد، مربوط به این مقصد زیارتی پر طرفدار باشد. طبق اعلام اسنپ تریپ، بیشترین تعداد خرید بلیت هواپیما مربوط به مسیر پروازی تهران به مشهد و مسیر برعکس یعنی مشهد به تهران بوده که در تعطیلات خردادماه سال ۱۴۰۰، آمارهای قابل توجهی را به خود اختصاص داده است.

 

 

 

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *