در مقدمه کتاب میخوانیم:
رصد و پایش شبکه های اجتماعی (Social Monitoring) یعنی توجه به سازمان و تمام چیزهای وابسته به آن. چیزهایی مانند نام برند، خدمات، محصولات، نام مدیران و رقبا. به طور خلاصه یعنی حواستان به محتواهایی که دربارهی سازمانتان منتشر میشود باشد.
بنابراین اولین قدم در رصد و پایش شبکه های اجتماعی، این است که دقیقا بدانیم که به دنبال چه هدفی هستیم. هر چه قدم اول برایمان شفافتر باشد، قدمهای بعد را بهتر برمیداریم.
این کتاب راهنما قرار است به شما کمک کند که با صفر تا صد پایش شبکه های اجتماعی آشنا شوید و یک استراتژی دقیق را برای آن تدوین کنید.
امیدوارم با مطالعه این کتاب و پیادهسازی روندهای آن بتوانید استراتژی قدرتمندی برای رصد و پایش برند و محصولات و خدمات خود اتخاذ کنید و ما را از تجربههای خود در این باره باخبر کنید. مشتاق خواندن نظرات و تجربیات شما در بخش نظرات هستیم.