اولین جشنواره سایت‌های خبری سازمان تبلیغات اسلامی پایان یافت

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۸۶

اولین جشنواره سایت‌های اطلاع‌رسانی و خبری استانی سازمان تبلیغات اسلامی، عصر دیروز در دانشکده علوم ارتباطات سوره وابسته به سازمان تبلیغات پایان یافت.
دراین مراسم ، حجت‌الاسلام “اسماعیل فلاح” رییس این جشنواره و مدیر کل استان‌ها و معاون پارلمانی سازمان تبلیغات اسلامی ابراز امیدواری کرد با ادامه این جشنواره شاهد گسترش فرهنگ دینی در فضای مجازی باشیم.
“مهدی خاموشی” رییس سازمان تبلیغات اسلامی نیز با اشاره به بهره‌گیری از ابزارهای نوین ارتباطی جهت تاثیرگذاری گسترده بر مخاطبان افزود: با آمدن تکنولوژی فناوری اطلاعات، ارتباطات دو سویه شده و باید با استقبال از تبدیل فضای حقیقی به مجازی، وارد عرصه‌های جدید اطلاع رسانی شد.
خاموشی در سخنان خود ابراز امیدواری کرد سازمان تبلیغات اسلامی به پیشرفت شایانی در عرصه فناوری و اطلاعات دست یابد.
“علی‌رضا طالب‌پور” مدیر عامل موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان ، سازمان تبلیغات اسلامی را پیشرو در این زمینه ذکر کرد که توانسته منابع اسلامی را حتی سریعتر از منابع دانشگاهی وارد فضای مجازی کند.
طالب پور تصریح کرد: گسترش اوقات فراغت در آینده با توجه به دیجیتالی شدن امور هم فرصت است و هم تهدید که بایستی محتوای الکترونیکی مناسب تولید شود.
در ادامه این جشنواره “عبدالمجید ریاضی”، دبیر شورای عالی فناوری اطلاعات کشور، ایجاد “اینترانت ملی” را از مهمترین اهداف جهت مقابله با حاکمیت آمریکا بر اینترنت دانست.
وی گفت: توسعه ‪ IT‬در مراکز فرهنگی و مساجد بستر مناسبی را برای دسترسی آسان مردم به اینترانت فراهم خواهد کرد.
در پایان این مراسم با اعلام هیات داوران و نظر سنجی اینترنتی کاربران تبیان، سایت سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان رتبه اول را کسب کرد.
سایت‌های سازمان تبلیغات اسلامی استان‌های بوشهر، قزوین و مازندران، همدان، اصفهان و تهران به ترتیب رتبه‌های دوم تا هفتم را کسب کردند.
این مراسم با حضور مدیران کل استان‌ها و معاونین سازمان تبلیغات اسلامی و مسوولان سایت‌های سازمان تبلیغات پایان یافت.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *