ارائه رایگان نرم افزار OKR به استارتاپ های تحت حمایت شتابدهنده ها

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰

هدف سنج چیست؟
هدف سنج ارائه دهنده نرم افزار برنامه ریزی و هدف گذاری OKR است. همچنین هدف سنج خدمات مشاوره ای و coaching را در زمینه OKR انجام می دهد تا فرآیند OKR متناسب با نیازهای هر سازمانی در آن سازمان پیاده سازی شود.
تیم هدف سنج، متشکل از مجموعه ی مشاورین در زمینه ی هدف گذاری و برنامه ریزی مبتنی بر شیوه نوین برنامه ریزی OKR است. آرمان ما در هدف سنج کمک به اشخاص و شرکت ها به منظور هدف گذاری بهتر و رسیدن به اهداف فردی و سازمانی است.
OKR چیست؟
) OKR اهداف و نتایج کلیدی) یک سیستم تعیین هدف است که توسط Google و شرکت های معتبر ایرانی نظیر دیجی کالا ، اسنپ ، علی بابا و … استفاده می شود. این یک روش ساده برای ایجاد همسویی و تعامل پیرامون اهداف قابل اندازه گیری و بلند پروازانه است.
تفاوت عمده OKR با روش های برنامه ریزی سنتی؟ OKR ها مرتباً تنظیم ، ردیابی و ارزیابی می شوند ، معمولاً به صورت فصلی. OKR یک روند ساده و سریع است که دیدگاه و خلاقیت هر تیم را درگیر می کند.
فرآیند OKR با تدوین اهداف کششی کار خود را آغاز می کند، اهداف کششی به این منظور تدوین می شوند که افراد از محیط امن خودشون خارج بشن و در راستای اهدافشان کش بیایند. در این حالت افراد کارهایی را انجام می دهند که قبلا انجام نمی دادند و در نتیجه به نتایجی می رسند که قبلا نمی رسند.
پس از تعیین اهداف نوبت به تدوین نتایج کلیدی می رسد. نتایج کلیدی باید کمی بوده و عدد داشته باشند تا ما بتوانیم اهدافمان را با نتایج کلیدی کمی بسنجیم.
اهداف جایی هستند که ما میخواهیم به آن برسیم و نتایج کلیدی به ما می گویند آیا در مسیر درست حرکت می کنیم یا خیر؟!
پس از نوشتن OKR ها سازمان باید به وسیله کار تیمی به فرهنگ OKR روح بخشد بدین منظور هر دو هفته یکبار جلسات Check-in برگزار می گردد و از دل این جلسات اقدامات خلاقانه ای خارج می شود که به عملی شدن نتایج کلیدی کمک می کند.
طرح ویژه هدف سنج برای استارتاپ های زیرمجموعه شتابدهنده ها چگونه است؟
در این طرح هدف سنج قصد دارد نرم افزار OKR خود را به طور کاملا رایگان در اختیار استارتاپ های زیرمجموعه شتابدهنده ها قرار دهد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر این طرح با ما ارتباط برقرار کنید.
۰۲۱۸۶۰۲۱۴۵۱
info@hadafsanj.ir

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *