یادگیری آنلاین بازی سازی در ترم تابستانی انستیتو ملی بازی سازی

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰

ثبت نام ترم تابستانی انستیتو ملی بازی‌سازی ایران آغاز شد. براساس اعلام مدیر انستیتو بازی سازیف ترم تابستانه این انستیتو از نیمه تیر ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد تا فرصتی برای برای علاقه‌مندان به بازی سازی در بخش‌های مختلف فراهم کند.

به گزارش وبنا، فرزانه شریفی مدیر انستیتو ملی بازی‌سازی در گفتگو با روابط عمومی بنیاد ملی بازی های رایانه‌ای با بیان این که کلاس‌ها به صورت آنلاین و توسط اساتید مجرب از حوزه‌های فنی، هنری و طراحی بازی برگزار می‌شود، گفت: «شروع کلاس‌ها از نیمه تیرماه است و پیش از شروع ترم جدید، جلسات آنلاین مشاوره رایگان توسط انستیتو ملی بازی‌سازی برگزار می شود تا آن دسته از علاقه‌مندانی که از انتخاب دقیق عنوان مطمئن نیستند، توسط مشاور راهنمایی شوند.»

به گفته شریفی علاوه بر ارائه مباحث آموزشی در حوزه‌های فنی، هنری و طراحی بازی، دروس عمومی نیز برای افراد مبتدی که علاقه‌مند به آشنایی با مباحث ابتدایی حوزه بازی هستند، تعریف و طراحی شده است.


مدیر انستیتو ملی بازی‌سازی همچنین با اشاره به اینکه پکیج مبانی بازی‌سازی در سه زمینه فنی، هنری و طراحی برای علاقه‌مندانی که می‌خواهند بازی‌سازی را از ابتدا شروع کنند، تعریف شده، افزود: برای ترم تابستان ۱۸ کلاس تخصصی در سطوح مقدماتی، متوسطه و پیشرفته تعریف شده است.  ضمن اینکه وجه متمایز این دوره انستیتو با سایر دوره‌ها در این است که بازی‌آموزان می‌توانند از ابتدای مسیر آموزشی تعیین شده در هر دپارتمان دوره مورد نظر خود را تا سطح پیشرفته طی و در انتهای دوره‌های فنی، هنری و طراحی گواهی پایان دوره معتبر دریافت کنند. همچنین در کنار این روش، بازی‌آموزان می‌توانند به صورت تک‌درس نیز دوره مورد نظر خود را انتخاب کنند.

تمام علاقه‌مندان به فراگیری دوره‌های آموزش بازی‌سازی برای آشنایی بیشتر با کلاس‌ها و ثبت‌نام می‌توانند از طریق این درگاه اقدام کنند.

 دروس ارائه شده در گروه‌های تخصصی به شرح زیر است:

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *