کاهش سهم مایکت از درآمد توسعه‌دهندگان از امروز اجرایی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰

کاهش ۵۰ درصدی سهم مایکت از درامد توسعه‌دهندگان از امروز اجرایی شد.

آنطور که روابط عمومی مایکت اعلام کرده، این اپ‌استور اندرویدی از امروز، ۲۵ اردیبهشت، سهم خود از درآمد توسعه‌دهندگانی که درآمدشان تا ۱ میلیارد تومان است را از ۳۰ به ۱۵ درصد کاهش می‌دهد.

به گزارش وبنا، براساس اعلام روابط عمومی مایکت این قانون ۹۹ درصد از توسعه دهندگان مایکت را شامل می‌شود.


پیش‌تر مدیر توسعه کسب و کار مایکت در گفتگو با وبنا با بیان اینکه هدف از کاهش سهم مایکت از درآمد توسعه ‌دهنده‌ ها رشد اکوسیستم استارتاپی ایران است، گفت: «یکی از نگرانی‌های عمده توسعه‌دهندگان درآمدشان است و مایل هستند در مراحل اول رشد خود بخش کمتری از درآمد خود را به استور بدهند و به جای آن برای رشد خود بیشتر خرج کنند. خروجی چنین فرایندی هم برای ما و هم برای سایر استورها جذاب خواهد بود. کاهش سهم مایکت از درآمد توسعه دهندگان مطمئنا منجر به کاهش درآمد مایکت خواهد شد. با این حال دید ما به این موضوع بلند مدت بوده و مطلوب ما بزرگ شدن کیک این صنعت است. دید ما به این موضوع این است که هر چه شرکای تجاری مایکت درآمد بیشتری داشته باشند برای مجموعه مایکت هم بهتر خواهد بود.»

گفتنی است، به دنبال کاهش سهم گوگل و اپل از درآمد توسعه دهندگان، استورهای اندرویدی ایرانی نظیر کافه بازار و مایکت نیز در ماه‌های اخیر از کاهش ۵۰ درصدی سهم خود از درامد توسعه‌دهندگان خبر دادند.

مطالب مرتبط:

مدیر توسعه کسب و کار مایکت در رابطه با کاهش سهم این اپ‌استور از درآمد توسعه دهنده‌ها توضیح می‌دهد؛

کاهش سهم مایکت از درآمد توسعه ‌دهنده‌ ها با دید بلند مدت

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *