ثبت نام ششمین دوره جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰

 

ششمین دوره جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران با همکاری بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و آپارات گیم، برای اولین بار به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی آپارات، «مسابقات بازی‌های ویدیویی ایران» به عنوان یکی از بزرگترین و جذاب‌ترین رویدادهای بازی کشور، امسال نیز با همکاری بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و مجموعه آپارات، با جوایزی ارزنده برگزار خواهد شد.
این دوره به دلیل پاندمی کرونا و برای تسهیل مشارکت تمام افراد علاقه‌مند به‌صورت آنلاین اجرا خواهد شد.
دور مقدماتی ششمین دوره جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران از تاریخ یکم تا هفتم خرداد ماه ۱۴۰۰ در چهار رشته «فیفا۲۱ کنسول PS4»، «کلش رویال (موبایل)»، «بازی ایرانی فوتبالیستارز (موبایل)»، «بازی ایرانی بزن بهادر (موبایل)» برگزار می‌شود.
مجموع جوایز برای نفرات اول تا سوم تمام رشته‌ها ۲۵۰ میلیون تومان و ظرفیت پذیرش برای هر رشته ۵۱۲ نفر است. علاقه‌مندان به شرکت در این جام، می‌توانند با مراجعه به سایت https://baazico.ir از تاریخ ۲۱ الی ۲۷ اردیبهشت ماه، در هر یک از گروه‌های انتخابی ثبت نام کنند.
علاوه بر این، گروه منتخب قهرمانان دوره‌های گذشته ایرانی و غیرایرانی نیز در این دوره در رشته فیفا ۲۱ با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
با توجه به پیگیری‌های بسیار دوستداران بازی‌های ویدیویی و آنلاین بودن دور مقدماتی مسابقات، پیش‌بینی می‌شود که این جام با استقبال بسیار خوبی روبه‌رو شود.
لازم به ذکر است، در صورت مساعد بودن شرایط، فینال این مسابقات در یکی از پردیس‌های سینمایی بزرگ تهران و با حضور تماشاگران و اصحاب رسانه برگزار می‌شود که شرایط و تاریخ دقیق آن متعاقبا اعلام خواهد شد.


درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *