سومین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۸۶

مدیر اجرایی سومین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای گفت: این جشنواره بهمن ماه در دانشکده تربیت دبیر فنی شریعتی وابسته به وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.
“مرضیه گرد” روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار آی‌تی افزود: توسعه فرهنگ تولید و استفاده هوشمندانه از فناوری اطلاعات و ارتباطات در یاددهی و یادگیری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.
وی اظهار داشت: ترغیب و تشویق معلمان، هنرجویان هنرستان‌ها، مدرسان و دانشجویان آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای به استفاده از نرم‌افزارها و تولید محتوای الکترونیکی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره به شمار می‌رود.
گرد بیان داشت: از دیگر محورهای این جشنواره می‌توان به ایجاد زمینه مناسب برای شناسایی توانمندی‌های هنرآموزان، هنرجویان و مدرسان فنی و حرفه‌ای اشاره کرد تا بتوان آنها را در تولید نرم‌افزارها، محتوای الکترونیکی و بکارگیری آن برای ارتقا کیفیت آموزشی ترغیب کرد.
وی که رییس دانشکده تربیت دبیرفنی شریعتی نیز است، ادامه داد: آخرین مهلت دریافت آثار آبان ماه ‪ ۸۶‬و مرحله نهایی برگزاری جشنواره بهمن ماه امسال است.
مدیر اجرایی سومین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای افزود: این جشنواره با همکاری سازمان پژوهش‌های برنامه‌ریزی آموزشی، دفتر برنامه‌ریزی و تالیف آموزش‌های فنی و حرفه‌ای کار و دانش و دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.
گرد بیان داشت: دریافت آثار از دو بخش “سازمان‌های آموزش و پرورش سراسر کشور” و “آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور” است.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی http://www.tvtelearning.ir مراجعه کنند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *