با ثبت‌نام در اینوتکس 2021 در ایستگاه آینده شرکت کنید

نکستیشن ایستگاهی برای آینده در اینوتکس ۲۰۲۱

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
نکستیشن

اینوتکس ۲۰۲۱ با ایجاد یک بخش کنفرانسی جدید قصد دارد مجالی برای تبادل دانش و آگاهی درباره تعامل‌ نوآوری و فناوری با آینده زندگی انسان فراهم کند. نکستیشن که برگزارکنندگان اینوتکس دان را گامی نو به سمت آینده معرفی می‌کنند در جریان اینوتکس ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد.

روابط عمومی اینوتکس در رابطه نکستیشن اینگونه توضیح داده است: «با حضور و تاثیر فناوری‌های جدید در تصورات بسیاری از ما از آینده، به شدت پررنگ است. اما درباره اینکه میزان و جهت این تاثیر در جنبه‌های مختلف زندگی چه اندازه خواهد بود، در سال‌های اخیر نظریه‌ها و پیش‌بینی‌های مختلفی طرح شده‌ است. ایستگاه آینده در قالب سخنرانی‌ها، پنل‌ها و ارائه‌هایی متنوع و با حضور متخصصانی برجسته از رشته‌های مختلف، فرصتی است تا به درک و شناخت بهتری از ابعاد انسانی نوآوری و فناوری‌ برسیم و به آثار اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و اخلاقی آنها در فردای ایران و جهان توجه کنیم.«

تیم آینده پژوهی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بیش از بیست گزارش آینده پژوهانه سراسر دنیا را بررسی کرده که فصل مشترک آنها در نکستیشن ارائه شده است. نکستیشن به طور ویژه نگاهی به فناوری‌‌های هوش مصنوعی، اینترنت اشیاء، کلان داده‌ها، رایانش ابری، بلاک‌چین و فناوری‌های همگرا که در بسیاری از گزارش‌های آینده‌پژوهی برای آنها آینده پررونقی تصویر شده، تمرکز کرده است.


اگر می‌خواهید بخشی از این رویداد و گفت و گوهای سازنده باشید، در اینوتکس ۲۰۲۱ ثبت‌نام کنید و از ۲۸ تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه به‌صورت حضوری و آنلاین در ایستگاه آینده حاضر باشید تا از زاویه‌هایی متفاوت به جایگاه و اهداف آینده فناوری‌های نوین نگاه کنیم.
گفتنی است، دهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری، ۲۸ الی ۳۱ اردیبهشت ماه به صورت ترکیبی از بخش‌های حضوری و مجازی در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. در راستای حفظ سلامت مخاطبان، این رویداد در فضایی باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می شود.
لینک ثبت‌نام در اینوتکس: https://www.inotex.com

مطالب مرتبط:

مطالب مرتبط:

مهلت ثبت‌نام اینوتکس آکادمی تمدید شد

اولین دوره مسابقات استارکاپ برگزار می‌شود

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *