چهارمین همایش بین المللی بیوتکنولوژی برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
چهارمین همایش بین المللی بیوتکنولوژی

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از برگزاری چهارمین همایش بین المللی بیوتکنولوژی و دوازدهمین همایش ملی بیوتکنولوژی خبر داد.

آنطور که معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرده، همایش‌های بین‌المللی و ملی بیوتکنولوژی ایران هر دو سال یک بار برای آشنایی پژوهشگران و تولیدکنندگان داخلی با جدیدترین دستاوردهای زیست فناوری ایران و جهان برگزار می‌شود.

امسال نیز با تاکید بر زیست فناوری در حوزه امنیت غذایی و تبیین این مهم، با شعار «سده ۱۴۰۰؛ زیست فناوری برای امنیت غذایی و سلامت» در تابستان سال ۱۴۰۰ دایر خواهد شد.


این همایش در محورهایی همچون «زیست فناوری و ویروس کرونا»، «زیست فناوری گیاهی»، «زیست فناوری جانوری»، «اقتصاد و تجاری‌سازی زیست‌فناوری» و «زیست فناوری پزشکی، واکسن و داروهای نوترکیب» پژوهشگران را دور هم جمع می‌کند.

 

اخبار اکوسیستم استارتاپی را از کانال تلگرام وبنا دنبال کنید

 

همچنین «محصولات تراریخته، ویرایش ژنی و ایمنی زیستی»، «زیست فناوری میکروبی، غذایی، محیط زیست و صنعتی»، «زیست فناوری سامانه‌ها و زیست شناسی مصنوعی»، «اخلاق فقه و حقوق زیست فناوری» و «سیاست گذاری و مدیریت زیست فناوری» از دیگر محورهایی است که به آن پرداخته می‌شود.

«چهارمین همایش بین المللی بیوتکنولوژی و دوازدهمین همایش ملی بیوتکنولوژی» ۳۱ مرداد تا دوم شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود و علاقه‎ مندان برای ارسال مقالات خود تا پایان اردیبهشت‌ماه فرصت دارند.

سایر خبرها:

راهکارهای فناوری برای صنعت در ریورس پیچ اینوتکس ۲۰۲۱

مسابقه انتخاب بهترین لندینگ پیج سال برگزار می‌شود

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *