۸ شرکت دانش‌بنیان فناوری تلفن همراه هوشمند را توسعه می‌دهند

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰

با حمایت ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ۸ شرکت دانش‌بنیان فناوری تلفن همراه هوشمند را در کشور توسعه می‌دهند.

به گزارش دولتبنا به نقل از معاونت علمی، ۸ شرکت دانش‌بنیان در کشور تلاش می‌کنند تا بازار ایران‌ساخت تلفن همراه هوشمند را رونق دهند.

با گسترش زیست‌بوم فناوری و نوآوری در کشور و تسهیل مسیر برای ورود نوآوری‌ها و خلاقیت‌ها به صنایع مختلف، بازار داخلی محصولات ایران‌ساخت در ایران رونق گرفت و نخبگان و متخصصان داخلی فرصت یافتند تا ظرفیت و توان دانشی و تخصصی خود را بروز دهند.


بر همین اساس و با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ۸ شرکت دانش‌بنیان به حوزه توسعه نرم‌افزارهای مرتبط با تلفن همراه هوشمند ورود و محصولاتی در این حوزه تولید کردند.

شرکت‌های فعال این حوزه در تهران، یک شرکت در مازندران و یک شرکت در قم مستقر هستند و خدمات و محصولات خود را با کمک توان داخلی توسعه می‌دهند.

راهکارهای نسل جدید موبایل از طریق بسترهای فناورانه ۳g، طراحی پلتفرم پخش ویدئوی ۳۶۰ روی پلتفرم اندروید و وب ، طراحی برنامه تحلیلگر برنامه‌های موبایل، فروشگاه اینترنتی نرم افزارهای موبایل اندروید و ویترین و بازار فروش اپلیکیشن‌های IOS از جمله موضوعاتی است که این شرکت‌ها به تولید آن ورود کرده اند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *