پاسخ مثبت به دعوت مرکز ملی فضای مجازی؛

روبیکا مشابه داخلی کلاب هاوس را راه‌اندازی کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

روبیکا از آغازبکار سرویس جدید خود در قالب گفتگوی صوتی در قالب اتاق خبر داد.

به گزارش وبنا، اتاق‌های گفتگوی صوتی روبیکا می‌توانند تا چندین هزار شرکت کننده را در خود جای داده و میزبان جمع های کوچک و بزرگ باشند.

آنطور که روبیکا اعلام کرده، با قابلیت گفتگوی صوتی، هر گروه یا کانالی در روبیکا می‌تواند به اتاقی برای گفتگو تبدیل شود و فرصت ایده‌آلی را در اختیار چهره‌های سرشناس برای گفتگوی مستقیم با مخاطبانشان قرار دهد.


همراه اول به‌عنوان یکی از سهامداران عمده روبیکا پیشنهاد داده اگر کاربران می‌خواهند از همه سرویس‌های ارتباطی مورد نظر به‌صورت یکجا بهره‌مند شوند و یا اگر در سر ایده‌های بزرگ تجاری می‌پرورانند، ضمن پیوستن به خانواده بزرگ روبیکا، از امکان جدید گفتگوی صوتی این سوپر اپ نیز استفاده کنند.

با توجه به دعوت شورای عالی فضای مجازی برای راه‌اندازی مشابه داخلی کلاب هاوس به نظر می‌رسد ارائه این سرویس از سوی روبیکا پاسخ مثبت این سوپراپ ایرانی به این دعوت بوده است.

گفتنی است سرویس «گفتگوی صوتی در قالب اتاق» روبیکار در حالی راه‌اندازی شده است که بنا بر گزارش‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران، همراه‌اول، سهامدار عمده روبیکا، از عاملان اصلی ایجاد اختلال در کلاب هاوس است.

مطالب مرتبط:

توقف جریمه اخلال‌گران کلاب هاوس با دستور دیوان عدالت اداری

گزارش رگولاتوری از جزئیات ایجاد اختلال روی کلاب هاوس

دعوت از بخش خصوصی برای ایجاد مشابه داخلی «کلاب هاوس»

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *