دومین سالِ راه اندازی پی سی دانلود

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۸۶

وبنا – سایت پی سی دانلود ۲ ساله شد. وبنا نیز تولد دوسالگی سایت را تبریگ می گوید و برای مدیران سایت آرزوس موفقیت دارد. در ادامه پیام و گزارش مدیریت سایت پی سی دانلود آورده شده است.
پی سی دانلود : “امیدواریم توانسته باشیم در کنار بقیه سایت های مفید فارسی زبان ، گام کوچکی در تولید محتوای فارسی در دنیای بیکران وب برداشته باشیم و گوشه ای از نیاز های نرم افزاری شما عزیزان را برطرف کرده باشیم.

با توجه به اینکه بیش از ۸۹% بازدید کنندگان پی سی دانلود را، کاربرانی تشکیل می دهند که از داخل ایران به سایت مراجعه میکنند. در سال گذشته با هدف افزایش سرعت دسترسی کاربران ایرانی به پی سی دانلود، علی رغم هزینه ی بالای راه اندازی و نگهداری سرور در ایران، سرور اصلی سایت را به ایران منتقل کردیم و افتخار می کنیم که تنها سایت دانلود فارسی زبانی هستیم که در داخل ایران فعالیت داریم.
در حال حاضر کلیه نرم افزارهای معرفی شده در سایت بر روی سرور های پی سی دانلود قرار دارند و تمامی کاربران به صورت کاملاً رایگان و بدون هیچگونه محدودیتی میتوانند نرم افزار های مورد نیاز خود را دریافت نمایند.

با وجود کپی برداری های زیاد سایر سایت های ایرانی از طرح قالب و مطالب سایت، پی سی دانلود همچنان قدرتمند تر از همیشه به پیش می رود.

گزارشی از وضعیت یک سال گذشته را در زیر مشاهده میکنید:

تعداد تمام پستها: ۵,۰۸۳ عدد در کل سایت
تعداد تمام نظرات: ۷،۱۴۸ نظر در کل سایت (در حال حاضر بسته)
تعداد بازدید: ۳۴.۲۸۴.۱۰۷ بار نمایش
تعداد بازدید کننده: ۷,۴۱۳,۹۱۶ نفر
متوسط افراد آنلاین: ۱۷۳ نفر
نفوذ در گوگل: ۷۹,۹۰۰~ یافته
رتبه در تکنوراتی: ۳۸۸
رتبه در الکسا: ۶.۷۳۰
درجه در گوگل: ۱۰/۴
پهنای باند مصرفی ماهیانه: ‍‍۴۰۰۰~ گیگابایت
تعداد سرور ها: ۵ عدد”

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *