تفاهم معاونت علمی و مهر برای راه‌اندازی مرکز نوآوری «رسانه مهر»

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰

با امضای تفاهم‌نامه بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و گروه رسانه ای مهر، خانه خلاق و مرکز نوآوری «رسانه مهر» راه اندازی می‌شود.

 تفاهمنامه حمایت از ایجاد خانه خلاق و مرکز نوآوری «رسانه مهر» توسط محمد شجاعیان مدیرعامل گروه رسانه‌ای مهر، پرویز کرمی دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و دکتر اسماعیل قادری فر رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری صبح امروز، در محل سالن اجتماعات خبرگزاری مهر منعقد شد.

این تفاهمنامه با هدف حمایت از ایجاد خانه خلاق و نوآوری رسانه مهر با مأموریت جذب شتاب دهنده‌ها، استارت آپ ها و شرکت‌های دانش بنیان و خلاق و نوآور فعال در حوزه هنر و رسانه، صنایع فرهنگی و خلاق منعقد شد.


گروه رسانه‌ای مهر و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در قالب این تفاهم نامه در راستای سیاست‌های کلی کشور برای توسعه و ایجاد زیست بوم صنایع فرهنگی و خلاق و بهره گیری از فناوری‌های نرم با یکدیگر همکاری می‌کنند.

خانه‌های خلاق یکی از اصلی‌ترین بازیگران زیست‌بوم صنایع نرم و خلاق هستند و این توافقنامه تلاشی در راستای توسعه همکاری‌های دوجانبه میان ستاد فناوری‌های نرم و خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با گروه رسانه‌ای مهر است.

منبع: مهر

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *