اولین هفته خرید اینترنتی سال ۱۴۰۰ در یزد آغاز شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰

هفته خرید اینترنتی یزد به عنوان اولین هفته خرید اینترنتی سال ۱۴۰۰ و در ادامه سلسه هفته‌های خرید اینترنتی که در استان‌های مختلف برگزار می‌شود، از امروز ۴ اردیبهشت ماه آغاز شد.

اتحادیه کشوری کسب وکارهای مجازی در راستای حمایت از کسب‌ وکارهای فعال در زمینه ارائه خدمات و فروش آنلاین و استفاده از این ظرفیت برای پشتیبانی از کسب‌وکارها و اصناف در استان‌ها و همچنین تشویق عموم مردم به خرید اینترنتی در نظر دارد تا از ابتدای اسفند ماه طرح ” هفته های خرید اینترنتی ” را در کشور آغاز کند.
هفته‌های خرید اینترنتی ایران، عنوان رویدادی است که می‌کوشد با فراهم سازی بستر مناسب برای ارائه خدمات به سراسر شهرهای ایران، نه تنها گستره سرویس‌های اینترنتی در حوزه‌های مختلف را برای همه مردم ایران دسترس پذیر سازد، بلکه فرصتی مناسب برای تمامی کسب‌وکارهای مجازی و کسب‌وکارهای استانی است تا در یک هم‌افزایی سازنده، خدمات خود را به مخاطبان وسیع‌تر و متنوع تر عرضه کنند.
به نقل از روابط عمومی اتحادیه کسب و کار های مجازی هفته های خرید اینترنتی از استان کرمان کار خود را آغاز کرده و پس از دو هفته برگزاری در استان گلستان و سمنان به کار خود در سال ۱۳۹۹ پایان داد. با توجه به تعطیلات نوروز هفته های خرید اینترنتی از اردیبهشت ۱۴۰۰ آغاز میشود و سعی بر آن داریم که بتوانیم تا پایان سال به تمامی استان های باقی مانده کشور سفر کنیم.
همچنین شواری سیاست گذاری این رویداد به دلیل کوتاه بودن زمان هر استان تصمیم بر آن گرفت که در استان های پر جمعیت زمان برگزاری هفته های خرید اینترنتی را از ۷ روز به ۱۴ روز افزایش دهد. به همین علت در استان یزد از تاریخ ۴ الی ۱۷ اردیبهشت ماه هفته های خرید اینترنتی برگزار میشود.
کسب و کارهایی که عضو اتحادیه کسب و کارهای مجازی هستند، می توانند در صورت تمایل و علاقه‌مندی در این رویداد شرکت کرده و خدمات خود را اعم از کالا یا هر محصول دیگری در معرض فروش قرار دهند.
کسب و کارها و پلتفرم‌های آنلاینی که در این رویداد حضور می‌یابند باید تسهیلات ویژه و تخفیف مناسب در اختیار کاربران استان خود قرار دهند.اتحادیه کسب وکار های مجازی در نظر دارد این رویداد را در ۳۱ استان برگزار کند و طبق پیشبینی این طرح تا آبان ماه سال ۱۴۰۰ ادامه می‌یابد.
در همین راستا در این طرح به‌دنبال این هستیم تا به اصناف آفلاین و فیزیکی هم کمک کنیم تا آنها نیز بتوانند از روند فروش عقب نمانده و با پیوستن به پلتفرم‌های فروشگاه‌های آنلاین اجناس خود را به‌صورت اینترنتی به فروش برسانند از این‌رو  پلتفرم‌های آنلاین نیز دعوت کردیم تا با کاهش دستمزد و ارائه تخفیف زمینه حضور فروشگاه‌های آفلاین را در پلتفرم‌های آنلاین فراهم کنند تا بتوانند اجناس خود را در این رویداد در استان‌ها با تخفیف به مردم ارائه دهند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *