پشتیبانی بازار از راهاندازی کانال چت پشتییبانی به عنوان جدیدترین راه ارتباط کاربران با این اپاستور خبر داد.
به گزارش وبنا، آنطور که کافه بازار اعلان کرده کاربران بازار برای استفاده از خدمات پشتیبانی، در صورت نیاز میتوانند از سه راه مختلف با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرند.
چت
کانال چت پشتیبانی کافه بازار جدیدترین راه ارتباطی کاربران است که در این نشانی راهاندازی شده است. کاربران میتوانند شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۴ عصر به این شکل از خدمات تیم پشتیبانی استفاده کنند.
تلفن
مرکز تماس تلفنی پشتیبانی کاربران با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۲۲۳۳ در تمام ساعات شبانهروز پاسخگوی کاربران است. حداکثر مدت انتظار برای هر کاربر به منظور ارتباط با کارشناسان بازار ۲۰ ثانیه خواهد بود.
اخبار اکوسیستم استارتاپی را از کانال تلگرام وبنا دنبال کنید
ایمیل
کاربران میتوانند با رفتن به این صفحه نیز سوال یا مشکل خود را برای کارشناسان پشتیبانی به سادگی ایمیل کنند که در این صورت نهایتا تا یک ساعت بعد از ارسال ایمیل، پاسخ خود را دریافت خواهند کرد.
ایمیل پشتیبانی: support@cafebazaar.ir
مطالب مرتبط: