پشتیبانی بازار به کانال چت با کاربران مجهز شد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰
پشتیبانی بازار

پشتیبانی بازار از راه‌اندازی کانال چت پشتییبانی به عنوان جدیدترین راه ارتباط کاربران با این اپ‌استور خبر داد.

به گزارش وبنا، آنطور که کافه بازار اعلان کرده کاربران بازار برای استفاده از خدمات پشتیبانی، در صورت نیاز می‌توانند از سه راه مختلف با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرند.

چت

کانال چت پشتیبانی کافه بازار جدیدترین راه ارتباطی کاربران است که در این نشانی راه‌اندازی شده است. کاربران می‌توانند شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۴ عصر به این شکل از خدمات تیم پشتیبانی استفاده کنند.


تلفن

مرکز تماس تلفنی پشتیبانی کاربران با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۲۲۳۳ در تمام ساعات شبانه‌روز پاسخ‌گوی کاربران است. حداکثر مدت انتظار برای هر کاربر به منظور ارتباط با کارشناسان بازار ۲۰ ثانیه خواهد بود.

 

اخبار اکوسیستم استارتاپی را از کانال تلگرام وبنا دنبال کنید

 

ایمیل

کاربران می‌توانند با رفتن به این صفحه نیز سوال یا مشکل خود را برای کارشناسان پشتیبانی به سادگی ایمیل کنند که در این صورت نهایتا تا یک ساعت بعد از ارسال ایمیل، پاسخ خود را دریافت خواهند کرد.

ایمیل پشتیبانی:‌ support@cafebazaar.ir

مطالب مرتبط:

«بوف» بازار آغاز به کار کرد: جایی برای هم‌افزایی توسعه‌دهندگان

بازار سهم خود از فروش تا سقف سالانه ده میلیارد ریال از هر توسعه‌‌دهنده را نصف می‌کند

دست رد فناپ به سینه کافه بازار در سال ۹۱

تغییر مدیر عامل کافه بازار؛ مهدی امیری مدیر عامل کافه بازار می‌شود

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *