سفر به قشم منوط به ثبت نام در سامانه قشم زیبا شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
سامانه قشم زیبا

براساس تصمیم ستاد کرونای شهرستان قشم سفر به این جزیره به واسطه شیوع کرونا از ۱۵ اسفند ۹۹ منوط به ثبت نام در سامانه قشم زیبا شد.

براساس گزارش ایرنا در بهمن ۹۹، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم ماه گذشته در جلسه ستاد کرونای شهرستان قشم گفت: سامانه قشم زیبا برای هوشمندسازی سفر به قشم در ایام شیوع کرونا طراحی و از ابتدای اسفندماه اجرایی می‌شود که برای سفر به این جزیره باید در آن ثبت نام کرد. این سامانه به منظور ارایه خدمات گردشگری شایسته به گردشگران و نیز ساماندهی به صنعت گردشگری قشم به ویژه در ایام نوروز و با هدف جلوگیری از ازدحام افراد طراحی شده است.

وی ادامه داد: رزرو هتل و محل اقامت مسافر، ساعت ورود و خروج به قشم، مبادی ورودی، پایش الکترونیک سلامت، صدور مجوز ورود و خرید بلیط شناور از امکانات این سامانه به شمار می‌رود. اطلاعات مربوط به سلامت افراد از نظر بیماری کووید-۱۹ با اتصال به درگاه اینترنتی وزارت بهداشت بررسی و تاییدیه سفر برای سرپرست و افراد همراه ارایه می‌شود.»


به گزارش وبنا، در جدیدترین خبرها پیرامون این موضوع اعلام شده، با توجه به قانون ثبت نام مسافرین محترم به جزیره قشم از تاریخ ۱۵ اسفند ماه، مسافرین گرامی می بایست در سامانه قشم زیبا عضو و ثبت نام شوند. مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در این سامانه کارت ملی و عکس پرسنلی، جزییات سفر و نحوه ورود به جزیره قشم است.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *