بیش از ۵۰۰ فعال دانش‌بنیان و خلاق در «نشان ایرانی ۲ ایران‌ساخت» مشارکت کردند

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹

کسب‌وکارهای دانش‌بنیان و خلاق از طرح نشان ایرانی۲ ایران‌ساخت که با حمایت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش‌بنیان آغاز شد، استقبال کردند.

با مشارکت بیش از ۵۲۸ شرکت دانش بنیان، شرکت خلاق، واحد فناور و مخترع از طرح نشان ایرانی ۲ ایران‌ساخت ، حدود ۲۰۰ واجد شرایط این طرح توانستند، دستاوردهای فناورانه و نوآورانه خود را بر بستر رسانه جام جم معرفی کنند.

حمایت رسانه‌ای از شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق


طرح نشان ایرانی ۲ ایران‌ساخت با حمایت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق، از ۵ بهمن ماه سال جاری با همکاری مؤسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم آغاز شد، تا شرکت‌های دانش بنیان، خلاق، نوآور و همچنین مخترعین بر بستر رسانه بتوانند توانمندی‌هایشان را معرفی و ترویج کنند.

طرح نشان ایرانی ۲ ایران‌ساخت، طیف گسترده‌ای از فعالان کسب و کارهای دانش‌بنیان، تیم‌های جوان و خلاق را که با سرمایه‌های حداقلی کار می‌کنند و نیاز به حمایت و پشتیبانی دارند زیر پوشش خود قرار می‌دهد تا بتوانند کسب و کار خود را به مخاطبان معرفی کنند.

در این طرح، روزنامه جام‌جم با معرفی رایگان محصولات، توانمندی‌های شرکت‌های نوپا، دانش‌بنیان، خلاق و فناور و مخترعان دارای اختراعاتی با ظرفیت صنعتی‌شدن، از قصه تلاش فناوران داخلی برای به ثمر رساندن ایده‌های ناب کسب‌وکار بگوید.

با نگاه به ضرورت رونق کسب و کارهای دانش‌بنیان و خلاق، بر اساس سند ابلاغی گام دوم انقلاب واژه جوان بیش از ۴۰ بار تکرار شده این طرح، حمایت از نوآوری‌های جوانان خلاق و کارآفرین را مورد توجه قرار داده است.

ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق، با هدف حمایت عملی از جوانانی که با ابزار علم و فناوری به تولید محصولات یا خدمات دانش‌بنیان می‌پردازند اما سرمایه‌ای برای معرفی توانمندی خود ندارند، در یک همکاری نوآورانه با مؤسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم، گامی در مسیر شکوفایی این شرکت‌ها بردارد.

طرح نشان ایرانی ۲ ایران‌ساخت با هدف حمایت رسانه‌ای، ترویجی و تبلیغاتی در شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق، استارتاپ‌ها، استعدادهای برتر و نخبگان از ۵ بهمن ماه سال جاری آغاز شده است تا بستری برای شناخت عموم جامعه از توانمندی این فعالان ایجاد کند.

معرفی رایگان توانمندی‌های فعالان دانش‌بنیان و خلاق

در این طرح به هر شرکت یا فعال فناور که مورد تایید ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری باشد، اعتبار تبلیغاتی ۳۰۰ میلیون ریالی اختصاص می‌یابد.

شرکت‌های تایید شده پس از تایید ثبت نام، برای گفت‌وگو به روزنامه جام جم دعوت می‌شوند. محتوای تولیدی از شرکت‌ها به طور رایگان انجام می‌شود و در روزنامه به چاپ می‌رسد. این معرفی برای ترویج هرچه بیش‌تر توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان از طریق فضای وب و به طور اختصاصی نیز انجام می‌شود.

علاقمندان برای این شرکت در این طرح باید در زمره شرکت‌های دانش‌بنیان یا خلاق مورد تایید ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری باشند و در وب‌سایت این طرح ثبت نام کنند.

ثبت نام شرکت‌های تایید شده و متقاضی، با مراجعه به سایت نشان ایرانی۲ ایران‌ساخت انجام می‌شود و واجدین شرایط، پس از تایید برای مصاحبه به روزنامه جام جم دعوت می‌شوند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *