آخرین مهلت شرکت وب سایت ها در WSA

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۸۶

وبنا – ده روز مهلت نهایی جهت شرکت در رقابتهای WSA آخرین مهلت شرکت آثار رایانه ای و وب سایتهای دولتی و خصوصی در بخش مسابقه دومین جشنواره دستاوردهای ایرانی پایان آبان ماه می باشد و این مهلت به هیچ عنوان تمدید نمی گردد. ضمناً ۲۰% تخفیف ویژه شرکت های عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور و آثار یا شرکت های دارای شماره ثبت شورای عالی انفورماتیک نیز ۲۵ آبان ماه به پایان می رسد.
جهت شرکت آثار و یا کسب اطلاعات می توانید به وب سایت http://www.iranwsa.com مراجعه و یا با شماره تلفن های ۳۱و۴۴۴۷۵۶۲۸ (۰۲۱) تماس حاصل فرمایید. احسان ریاضی اصفهانی دبیر دومین جشنواره دستاوردهای رایانه ای با اعلام این مطلب افزود کلیه دستاودهای رایانه ای دولتی و خصوصی که تولید زمستان ۸۴ به بعد باشند اعم از آنلاین یا آفلاین می توانند در بخش مسابقه این جشنواره شرکت کنند.
ریاضی زمینه های شرکت در جشنواره را محتوای الکترونیکی در شاخه های دولت الکترونیک، آموزش الکترونیک، تجارت الکترونیک، محصولات فرهنگی الکترونیک، سرگرمی و بازی های رایانه ای، سلامت الکترونیک، ارایه الکترونیکی علوم و زیرساختهای الکترونیکی اعلام کرد که به گفته ایشان شرکت یک اثر در بیشتر از یک شاخه تا سقف سه شاخه بلامانع است. وی افزود: با توجه به برگزاری نمایشگاه و جشنواره در دی ماه سال جاری، ثبت نام اولیه بخش نمایشگاهی جشنواره نیز آغاز شده است و در لیست حامیان نیز تاکنون حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، شرکت مخابرات ایران، شورای عالی اطلاع رسانی، شورای عالی انفورماتیک، سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، شرکت ثنارای، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و برخی شرکتهای تحت پوشش، از این جشنواره قطعی شده است.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *