صداوسیما برنامه علی‌ کریمی در اینترنت را توقیف کرد / (بروزرسانی؛ تکذیب ساترا)

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹

ساترا اجازه پخش برنامه علی کریمی، نامزد ریاست فدراسیون فوتبال درباره انتخابات این فدراسیون را نداد. در این برنامه مهدی مهدوی‌کیا، خداداد عزیزی و علیرضا منصوریان در کنار علی کریمی حضور داشتند.

ساترا اجازه پخش برنامه علی کریمی، نامزد ریاست فدراسیون فوتبال درباره انتخابات این فدراسیون را نداد.

به گزارش ایلنا، سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی موسوم به ساترا، اجازه پخش برنامه ویژه علی کریمی درباره انتخابات فدراسیون فوتبال در شبکه نمایش خانگی را نداد و محتوای آن را مناسب برای پخش عمومی ندید.


در این برنامه مهدی مهدوی‌کیا، خداداد عزیزی و علیرضا منصوریان در کنار علی کریمی حضور داشتند. ساترا پیش از این مانع پخش برنامه جدید عادل فردوسی‌پور در شبکه نمایش خانگی و اینترنتی نیز شده بود.

علی کریمی یکی از نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال حاضر نشد در مناظره‌های تلویزیونی شبکه سه سیما شرکت کند. او برنامه اینترنتی را برای ارائه حرفهایش انتخاب کرده بود.

بروزسانی:

این در حالی است که ساترا با انتشار بیانیه‌ای ندادن اجازه پخش برنامه علی کریمی در فضای اینترنت را تکذیب کرد.

به گزارش وبنا متن بیانیه ساترا به شرح زیر است:

«ضمن تکذیب خبر منتشره مبنی بر عدم صدور مجوز در برخی از رسانه ها اعلام می‌شود یکشنبه ۳اسفند ماه درخواستی ازسوی فیلیمو برای پخش برنامه یکی از کاندیداهای فدراسیون فوتبال به دبیرخانه ساترا وصول شد که در مسیر معمول برای این برنامه ها قرار دارد.
این برنامه به دلیل ساختارحرفه ای و نمایشی در دستور کار دبیرخانه قرار گرفته
فرایند در نظر گرفته شده برای همه محتواهای نمایشی حرفه ای یکسان است که در خصوص برنامه همرفیق و سریال‌های قورباغه، خوب بد جلف و… طی شده و رسانه های صوت و تصویر برنامه های خود را طی این فرایند منتشر کرده اند.
در صورتی که برنامه در دسته بندی نمایشی حرفه ای قرار نمی‌گرفت امکان پخش از صفحات شخصی افراد در رسانه های کاربر محور را داشت و به فرایند فوق الذکر نیاز نداشت.»

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *