برگزاری نشست تخصصی مجازی «بررسی ضرورت و الزامات تدوین نقشه‌راه جابجایی هوشمند»

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹

نشست تخصصی مجازی «بررسی ضرورت و الزامات تدوین نقشه‌راه جابجایی هوشمند» چهارشنبه ۶ اسفند، از ساعت ۱۵ الی ۱۷ برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در این نشست که به همت دبیرخانه و مرکز تهران هوشمند برگزار می‌شود، دکتر مهدی واحد وحدتکار، عضو هیات عامل سازمان تاکسیرانی تهران، دکتر شهریار افندی زاده، مشاور عالی معاونت حمل و نقل و ترافیک و عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت، مهندس حسن عباسیان، مدیر عامل شرکت مهندسین مشاور فیروز پویا، دکتر امیر صمیمی، عضو هیات علمی دانشگاه شریف و مدیر دفتر حمل و نقل هوشمند شریف، دکتر امیر جعفرپور، مشاور معاون طرح و برنامه وزارت صنعت معدن و تجارت، حضور خواهند داشت.

در این نشست دکتر مهدی وحدتکار به عنوان مدیر نشست توضیحاتی را در مورد بررسی ضرورت و الزامات تدوین نقشه راه جابجایی هوشمند ارائه خواهد نمود. دیگر حاضرین نیز به سخنرانی و پاسخ دادن به سوالات در خصوص «اهمیت و نقش برنامه ریزی استراتژیک در توسعه تکنولوژی‌های نوظهور»، «نقش سیستم‌های هوشمند در بالابردن کارایی و بازدهی سیستم‌های حمل و نقل»، «نقش سیستم‌های هوشمند در تغییر حکمرانی شهری» و «نحوه تعاملات با ذی‌نفعان برای رسیدن به اهداف بالادستی جابه‌جایی هوشمند» خواهند پرداخت.


علاقمندان برای حضور مجازی در این نشست می‌توانند به نشانی smart.tehran.ir مراجعه کنند. گفتنی است در این جلسه، امکان ارسال سوال به صورت آنلاین، برای شرکت‌کنندگان وجود خواهد داشت.

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *