پنل داستان زندگی مشترک با یک کارآفرین؛

هم‌بنیانگذار رویداد راه‌ابریشم: مجبور به برگزاری آنلاین رویداد راه ‌ابریشم هستیم

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹
در مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران که شب گذشته (۱ اسفند ۹۹ ) برگزار شد هادی فرنود، بنیانگذار کاموا و همسرش نیلوفر استخری از اینفلوئنسرهای فعال در اینستاگرام از میهمانان حاضر در پنل «داستان زندگی مشترک با یک کارآفرین» بودند.

در ابتدای این پنل که با مدیریت میلاد احرام‌پوش برگزار می‌شد، هادی فرنود خود را به عنوان بنیانگذر کاموا، پلتفرم ساخت فروشگاه اینترنتی، بنیانگذار پاکت، کسب و کار فعال در حوزه ایمیل مارکتینگ، همبنیانگذار رویداد همفکر و راه ابریشم معرفی کرد.

فرنود در رابطه با رویداد همفکر گفت: «همفکر رویداد هر چهارشنبه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ به صورت حضوری در دفتر یک استارتاپ برگزار می‌شد. سبک برگزاری ساده این رویداد سبب رشد سریع این رویداد در شهرهای مختلف شد.»


نیلوفر استخری در رابطه با تولید محتوا در اینستاگرام گفت: «تولید محتوا در اینستاگرام یک فرآیند طولانی است که دائما ذهن انسان را به خود مشغول می‌کند. تولید محتوا در اینستاگرام حداقل ۸ ساعت در روز زمان من را به خود اختصاص می‌دهد. در کنار فعالیت‌های خودم، کمک‌هایی که از سمت اکانت ایسنتاگرام برادرم (شاهرخ استخری) می‌آید نیز سبب افزایش تعداد دنبال کنندگان من در اینستاگرام می‌شود.»

هادی فرنود با بیان اینکه به امید تمام شدن کرونا همفکر را چند ماه تعطیل کردیم، گفت: «بعد از تعطیلی چندماهه همفکر اقدام به برگزاری این رویداد به صورت آنلاین کردیم. مدل همفکر این است که ۵۰ تا ۱۰۰ نفر در یک محیط جمع می‌شوند و انرژی زیادی را همراه می‌آورند, چیزی که به صورت آنلاین دست یافتنی نیست. همچنین به واسطه شیوع کرونا موفق به برگزاری رویداد راه‌ابریشم نیز نشدیم، زیرا امکان دعوت مهمان‌ها به ایران در این شرایط وجود نداشت. با این حال به نظر می‌رسد مجبور به برگزاری آنلاین این رویداد هستیم.»

نیلوفر استخری در رابطه با فعالیت در اینستاگرام به عنوان یک اینفلوئنسر، گفت: «از نظر من هر کسی می‌تواند اینفلوئنسر شود ولی نیاز به آموزش‌هایی در حوزه تولید محتوا دارد. با توجه به سخت و پیچیده شدن دایم الگوریتم اینستاگرام ممکن است دیگر روزمره‌نویسی پاسخ ندهد.»

استخری در پاسخ به سوال میلاد احرام‌پوس در مورد اینکه تاکنون به جاگزین کردن یک کار با سرمایه حاصل از فعالیت در اینستاگرام، گفت: «به دلیل اینکه تهدید زیادی میبنی بر فیلتر اینستاگرام وجود دارد، قطعا به این موضوع فکر می‌کنم.»

آرشیو ویدیو پنل در آپارات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *