فراخوان السیتکس برای انتخاب برترین های سال

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۸۶

وبنا – مرکز کیفیتهای برتر السیتکس™ با صدور فراخوانی، کلیه سازمان های مجازی، سایت ها و پایگاه های وب سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی را به شرکت در دور جدید “سیر تعالی”™ دعوت نمود
السیتکس با همراهی هیئت داوران و مشاوران مرکز کیفیت های برتر، حامیان و همکاران خود با صدور فراخوانی اعلام کرد که همزمان با پایان سال میلادی و مشخص شدن نتیجه تلاش های سال گذشته، ثبت نام رسمی و پذیرش دوره جدید السیتکس برای متقاضیان آغاز شده است.
از جمله مزایا و جوایز شرکت در “سیر تعالی”™، تصاحب مدال الکترونیکی و اخذ گواهی نامه دیجیتال کیفیت برتر، کسب مقام برترین های سال، پروانه استفاده از نشان کیفیت برتر و علامت تعالی سازمانی و کمک به بهبود سیستماتیک میباشد.
گفتنی است، السیتکس بیش از شرکت در ده ها نمایشگاه به شناسایی، اعتلا و اعتبار برگزیدگان خود کمک میکند و مخاطبین این برنامه را کلیه سایتها، پایگاه های وب سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی و سازمان های مجازی رشته های مختلف، که در جستجوی اعتلا هستند و دانش مدار عمل میکنند و یا از فناوری اطلاعات بعنوان محور توسعه خود بهره میبرند تشکیل میدهند.
شایان ذکر است بر پایه اصل اساسی و مدل تعالی پیشرفته السیتکس (مدل اول تعالی) مبنی بر آنکه اطلاعات بنیاد دانش و پایه و اساس دانائی محوری، آنالیز و مهندسی بر اطلاعات خام یا فناوری اطلاعات است، وب سایت شرکت کنندگان بعنوان اظهارنامه الکترونیکی (چند رسانه ای) و بستر اصلی معرفی آنها تلقی میشود و ارزیابی ها متمرکز بر دستاوردهای یک سال گذشته سازمانها تا سایت هائی خواهد بود، که همینک به نتیجه رسیده و تثبیت شده اند و بعبارتی نتیجه منطقی تلاش های سال ۲۰۰۷ میلادی محسوب می شوند تا ضمن تقدیر از بهترین تلاش های صورت گرفته، حرکت های سازمان یافته پیشرو به جامعه معرفی گردند.
همچنین السیتکس در پاسخ به اینکه آیا شانسی برای سایتها یا سازمانهای کوچک هم هست یا فقط شرکتهای بزرگ و با سابقه و معروف در بین برترینها هستند اعلام داشت که برای سنجش میل به تعالی™; واژه هایی چون بزرگ، کوچک، باسابقه، بی سابقه، معروف، تازه کار، محبوب… از نظر السیتکس غیرقابل اندازه گیری، تعریف نشده و نامفهوم می باشند. آنچه برای السیتکس قابل اندازه گیری است، شناسایی عمومی/ثبت نام، معیارها و سیر تعالیست و هر سازمان سیر تعالی™ خود را میپیماید. برای درک بیشتر این موضوع کافیست به برگزیدگان ۲۰۰۶ نظری دوباره انداخته شود.
در این فراخوان از متقاضیان، دعوت به عمل می آید تا با توجه به حد نصاب و اولویت زمانی ثبت نام، برای ثبت درخواست پذیرش خود، با مراجعه به سایت رسمی السیتکس به نشانی زیر اقدام به ثبت نام نمایند: http://www.elecitex.com مراجعه نمایند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *