تغییر مدیر عامل کافه بازار؛ مهدی امیری مدیر عامل کافه بازار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
تغییر مدیر عامل کافه بازار

کافه بازار با انتشار اطلاعیه‌ای از تغییر مدیر عامل این اپ استور خبر داد. براساس اطلاعیه تغییر مدیر عامل کافه بازار مهدی امیری، عضو هیئت مدیره بازار و مدیر توسعه استارتاپ‌های جدید هزاردستان جانشین امین امیرشریفی خواهد شد.

متن اطلاعیه تغییر مدیرعامل کافه بازار به شرح زیر است:

مهدی امیری، عضو هیئت مدیره بازار و مدیر توسعه استارت‌آپ‌های جدید هزاردستان، جایگزین امین امیرشریفی می‌شود.


مهدی امیری از فروردین ۹۹ به گروه فناوری هزاردستان پیوست و از تابستان عضو هیئت مدیره بازار شد. او که مدیرعاملی همکاران‌سیستم را نیز در کارنامه خود دارد، اکنون جایگزین امین امیرشریفی می‌شود که چهارسال مدیرعامل بازار بود.

حسام آرمندهی، رئیس هیئت مدیره‌ گروه فناوری هزاردستان، به نقش مهدی امیری در پیشرفت چشمگیر چند مجموعه و محصول نوپا در گروه فناوری هزاردستان طی یک سال اخیر اشاره می کند.

 

اخبار اکوسیستم استارتاپی را از کانال تلگرام وبنا دنبال کنید

 

امین امیرشریفی نیز دانش و تجربه مدیریتی و فنی مهدی امیری را از جمله دلایل هیئت مدیره برای انتخاب او به سمت مدیرعامل بر می‌شمرد.

در دوران هفت ساله فعالیت امین امیرشریفی به عنوان مدیر مارکتینگ و سپس مدیرعامل بازار، تعداد نصب فعال بازار به ۴۵ میلیون رسید. راه‌اندازی سرویس ویدیو و بخش تبلیغات، رونق‌بخشیدن به آموزش و تولید بازی‌های موبایلی، تمرکززدایی در حوزه منابع انسانی با تأسیس دفتر در مشهد و دائمی‌کردن امکان دورکاری، توسعه خدمات به توسعه‌دهندگان و بهبود و تقویت پشتیبانی کاربران از جمله دستاوردهای بازار در دوران مدیریت امین امیرشریفی در این سال‌ها بود.

تغییر مدیر عامل کافه بازار

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *