کلوپ ۳ ساله شد

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۸۶

وبنا – ۳ سال پیش در چنین روزی ، اولین جامعه مجازی ایرانیان در اینترنت با نام کلوب دات کام (cloob.com) آغاز به کار کرد. ۱ دی ۱۳۸۳ روزی بود که تیم جوان مدیریت سایت توانستند ، اولین نسخه از سایت کلوب دات کام را برای ارائه خدمات به پارسی زبانان سراسر جهان در دسترس عموم مردم قرار دهند. با رشد روزافزون تعداد شهروندان این جامعه مجازی ، نیاز به ارئه خدمات بهتر برای جلب رضایت کاربران نیز بیش از پیش مورد احساس شد. تیم مدیریت کلوب نیز همواره سعی کرده است تا با همه محدودیتهای سخت افزاری خود ، بتواند بخشی از محدودیت ها را با تدابیر نرم افزاری مرتفع نماید.

و امروز سایت کلوپ ۳ ساله شده است. به گفته مدیر سایت “در مدت این ۳ سال بدون شک تنهاچیزی که باعث رشد و پویایی این سایت شده است ، علاقه مندی ، استقبال و دل گرمی شما عزیزان و همچنین پیشنهادات و انتقادات سازنده شما دوستان گرامی بوده است . اگر امروز سایت کلوب به عنوان یکی از بزرگترین سایتهای فارسی زبان در دنیا شناخته شده است ، تنها و تنها به دلیل همراهی شما با ما بوده است . و با وجود این همراهی ، ما نیز خود را ملزم می دانیم تا همواره برای رشد و پویایی این جامعه مجازی در تلاش و تکاپو باشیم.
و اکنون که شهر مجازی ما نزدیک به نیم میلیون شهروند دارد ، بار مسئولیت خود را سنگینتر از قبل احساس کرده و تلاش می کنیم تا رضایت شما شهروندان عزیز را بیش از پیش جلب نماییم.
در عین حال که از گستردگی امروز جامعه مجازی کلوب خرسندیم ، اما هرگز به امروز خود بسنده نخواهیم کرد و همواره برای دستیابی به افق های دوردست در آینده تلاش خواهیم نمود . با تلاش بیشتر ، خواهیم کوشید تا در آینده ، ایده های بزرگ خود را جامع عمل پوشانده و همواره با گذشت زمان بیش از پیش در جهت رشد و پیشرفت شهر مجازی کلوب گام برداریم . و در این راه نیز همانند گذشته نیازمند همراهی شما شهروندان گرامی جامعه کلوب هستیم.”

تولد ۳ سالگی کلوب دات کام بر همه مبارک باد

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *