معرفی کاندیداهای سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران؛

وبسایت کارگزاری امین سهم؛ کاندیدای سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
وبسایت کارگزاری امین سهم

وبسایت کارگزاری امین سهم کاندیدای سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران شد.

در امین‌سهم، کاربران طیف وسیعی از خدمات با کیفیت را دریافت کرده و امکان فعالیت در تمامی بازارهای بورس ایران، استفاده از خدمات مالی و مشاوره‌ای و همچنین خدمات آموزشی را خواهند داشت.

از خدمات کارگزاری امین سهم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:


بورس اوراق بهادار

بورس اوراق بهادار بازاری رسمی تحت نظارت سازمان بورس است, که در آن اوراق و سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس و فرابورس مورد معامله قرار می گیرد.

بورس کالا

بورس کالا محلی است که کار خرید کالاهای صنعتی (فلزات)، فرآورده های نفتی و پتروشیمی و همچنین کالاهای کشاورزی را برای خریداران تسهیل می کند.

آتی کالا

امین‌سهم یکی از کارگزاران فعال، در حوزه معاملات آتی سکه و طلاست و خدمات ویژه‌ای در حوزه های اطلاع رسانی برای تصمیم گیری در کنار اقدامات خرید و فروش ارائه می‌کند.

بورس انرژی

شرکت کارگزاری امین‌سهم به عنوان کارگزار رتبه ” الف ” فعال در بازار سرمایه ایران و یکی از کارگزاران پیشرو در بازار بورس انرژی کشور خدمات مشاوره ای و کارگزاری ارائه می‌کند.

کاربران وبسایت کارگزاری امین سهم همچنین می‌توانند ابزار تحلیلی و معاملاتی مناسب نیاز هر معامله‌گر حرفه‌ای استفاده کنند. سامانه اکسیر با ظاهری مینیمال، امکان نصب سریع و آسان، مصرف بهینه منابع گوشی و سرعت اجرای بالا، در اختیار مشتریان کارگزاری امین‌سهم قرار دارد. کاربران با استفاده از سامانه اکسیر قادر خواهند بود در هر لحظه و هر مکانی، به‌راحتی اقدام به انجام معامله کرده و هیچ فرصتی را در بازار از دست ندهند.

برای افتتاح حساب آنلاین در کارگزاری امین سهم کافی است مراحل زیر را طی کرد:

وارد کردن اطلاعات فردی

برای افتتاح حساب، اطلاعات عمومی(اطلاعات شناسنامه، اطلاعات ارتباطی و اطلاعات مالی) را وارد کنید.

آپلود مدارک

مطابق قانون، بارگذاری تصاویر هویتی (کارت ملی، صفحه نخست شناسنامه و صفحه توضیحات) الزامی است.

احراز هویت

فرآیند احراز هویت پس از تکمیل مراحل ثبت‌نام توسط کارگزاری، به شما اطلاع داده خواهد شد.

گفتنی است وبسایت کارگزاری امین سهم در سال ۹۹ کاندیدای برترین وبسایت سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران در گروه بانک و بیمه و شرکت‌های بورسی شد.

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *