بروزرسانی لندین با قابلیت شخصی سازی بیشتر

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
بروزرسانی لندین
در جدیدترین بروزرسانی لندین این امکان برای کسب‌وکارهای فراهم شده است تا لندینگ‌پیج‌های خود را با قابلیت شخصی سازی بیشتر در لندین بسازند.
شما هم برای رسیدن به برخی از اهداف کسب و کار، متناسب با ویژگی‌های کاربران کمپین‌های تبلیغاتی اجرا می‌کنید؟ یکی از چالشهای همیشگی این است که بتوانیم با کمترین هزینه، در کانال‌های تبلیغاتی مخاطبان بیشتری را جذب و به مشتری خود تبدیل کنیم. لندینگ پیج یا صفحه فرود به شما کمک می‌کند تا کلیک‌های بیشتری در صفحه شما به مشتری شما تبدیل شوند. 
در این مطلب قصد داریم، در خصوص بروزرسانی های اخیر این سرویس لندینگ پیج ساز، بررسی کلی و کوتاهی داشته باشیم.
اگر شما هم جز افرادی هستید که در طراحی و ساخت یک لندینگ پیج چالش‌هایی از جمله: محدودیت زمانی، هزینه و.. دارید و می‌خواهید مستقل از تیم فنی، با چند کلیک ساده لندینگ پیج خود را بسازید تا مخاطبان بیشتری را به مشتری خود تبدیل کنید این مطلب را از دست ندهید.

لندین دقیقا چه کاری انجام می‌دهد؟ 

هنگامی که می‌خواهیم برای اهداف خود و هدایت کاربر به سمت انجام عمل مورد انتظار، مثل: پرکردن فرم یا هدایت به سمت ثبت نام و… یک لندینگ پیج بسازیم با چالش‌هایی مختلفی از جمله محدودیت زمان، هزینه، نیروی انسانی و… مواجه می‌شویم .قصد داریم بدون نیاز به دانش طراحی و فنی یک لندینگ پیج استاندارد و حرفه ای بسازیم تا مخاطبان بیشتری را جذب کنیم.  لندین یک ابزار لندینگ پیج ساز است که کاربران می‌توانند با چند کلیک ساده لندینگ پیج خود را بسازند.
برخی از ویژگی‌های لندین:
  • قابلیت اتصال به دامنه
  • شخصی سازی در چارچوب استاندارد
  • مدیریت لیدهای جمع‌آوری شده
  • اتصال به سایر سرویس‌ها
  • هویت بصری آماده
  • میزبانی زیرساخت فنی
  • و…
  در بروز رسانی اخیر، لندین در تمامی فرآیند سعی کرده است تا براساس نیازها و اطلاعات واقعی مخاطبان حرکت کند. در طول مسیر توسعه محصول و در هر مرحله، از کاربران‌ بازخورد دریافت می‌کند تا بتواند راهحل مطلوبی با توجه‌ به نیازهای مخاطبان ارائه بدهد.
اکنون، باتوجه به پیشنهادات و بازخوردهایی که دریافت کرده است، سرویس لندینگ پیج ساز را بهبود داده است  تا بتواند خدمات بیشتری به کاربران ارائه بدهد. در این بروزرسانی لندین امکانات جدیدی اضافه شده است که به بررسی فقط تعدادی از این امکانات می‌پردازیم:

اخبار اکوسیستم استارتاپی را از کانال تلگرام وبنا دنبال کنید

۱. اضافه شدن تنظیمات عمومی در هر سکشن جهت شخصی سازی در بروزرسانی لندین
در جدیدترین بروزرسانی لندین هر سکشن بخشی به نام تنظیمات عمومی اضافه شده است، که شامل امکانات زیر است:
  • اندازه فاصله داخلی و خارجی هر بخش:
  • با استفاده از این امکان در هر سکشن، می‌توانید تعیین کنید هر بخش از هر چهار جهت چه مقدار فاصله داخلی و خارجی داشته باشد
  • تغییر رنگ هر کدام از اشیا داخل هرسکشن با کد رنگ:
  • در بروزرسانی جدید، قابلیت تغییر رنگ هر کدام از بخش‌های سکشن شامل: متن، اجزای مختلف و بک گراند با کد رنگ دلخواه، در دسترس است.
۲. بهبود و آسان شدن فرآیند ساخت لندینگ پیج
فرآیند ساخت لندینگ پیج در لندین، به‌صورت گام به گام می‌باشد؛ به این صورت که در هر مرحله بخش مربوطه را انتخاب می‌کنید و می‌توانید تنظیمات هر سکشن، محتوا و… را به‌صورت مجزا در هر بخش تکمیل کنید
این موارد تنها بخشی از امکانات جدید و برزرسانی شده در لندین بود که برای بررسی بیشتر می‌توانید به سایت لندین مراجعه کنید.
با تمام این مزیت‌ها و امکانات جدید گفته شده، لندینگ پیج شما به  لندینگ پیج کسب و کار دیگری شباهت نخواهد داشت و کاملا مطابق با سلیقه و هویت بصری برند شما ساخته می‌شود.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *