جامه نو برای سایت گل‌آقا

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۸۶

وبنا – سایت گل‌آقا، همزمان با بیست و سومین سالگرد ستون دوکلمه حرف حساب، با طراحی جدید در معرض دید کاربران اینترنتی قرار می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی و هنری گل‌آقا، سایت گل‌آقا که فعالیت خود را به طور جدی از سال ۸۳ آغاز کرده، علاوه بر یک سایت خبری- اطلاع‌رسانی طنز و کاریکاتور، فضایی همگانی برای ارائه آثار طنز و کاریکاتور در دنیای مجازی است.

سایت جدید شامل همان بخش‌های سایت قدیم البته با طراحی متفاوت و دسته‌بندی مشخص‌تر است. جارچی (اخبار دنیای طنز و کاریکاتور و انیمیشن)، اخبار آبدارخانه ( خبرهای موسسه گل‌آقا)، قدمتان روی چشم (بخشی که میزبان کاریکاتورها و طنزنوشته‌های هنرمندان کشورمان است)، از همه رنگ (کاریکاتور، مطالب طنز و مقالات پژوهشی درباره طنز و کاریکاتور)، گل‌سنتر (فروشگاه اینترنتی محصولات گل‌آقایی)، فتوکاتور، روی دکه گل‌آقا (خبر انتشار آخرین نشریات و کتاب‌های انتشارات گل‌اقا به همرا مطالب و تصاویر برگزیده)، وبنامه (وی‍ژه‌نامه‌های اینترنتی که هر ماه با موضوع تازه‌ای روی سایت می‌روند)، گل‌نوشت ( وبلاگ شخصی اذناب آبدارخانه) و… از بخش‌های مختلف این سایت است.

البته بخش‌هایی از این سایت، مانند طرب‌انگیزان(گالری هنرمندان) و مرغ همسایه (بانک اطلاعاتی و لینکدونی سایت) هنوز نیمه فعال است که به زودی به همراه فعال شدن آرشیو کامل سایت، این بخش‌ها نیز فعال می‌شوند.

سایت جدید گل‌آقا نیز با نشانی اینترنتی http://www.golagha.ir مانند گذشته میزبان آثار اهالی طنز و کاریکاتور است و از دریافت انتقادات و پیشنهادهای مخاطبان خود استقبال می‌کند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *