اختتامیه سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران ۱ اسفند برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
برندگان سیزدهمین جشنواره وب و موبایل

اختتامیه سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران جمعه ۱ اسفند ۹۹ به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

اطلاعیه دبیرخانه جشنواره وب و موبایل ایران در رابطه با زمان و شیوه برگزاری این رویداد به شرح زیر است:

«بعد از شیوع بیماری کرونا در سال گذشته، دبیرخانه‌ی جشنواره وب و موبایل ایران تصمیم گرفت تا تمامی فرآیندهای سیزدهمین جشنواره‌ی وب موبایل ایران به صورت مجازی برگزار گردد.


بعد از پایان ثبت‌نام وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها و حضور بیش از ۲۴۰۰ وب‌سایت و اپلیکیشن در این دوره‌ی از جشنواره، داوری در سه مرحله به صورت آنلاین آغاز و در نهایت نامزدهای هر گروه در سایت جشنواره اعلام شدند.

بنا بر تصمیم شورای سیاست‌گذاری جشنواره وب و موبایل ایران، اختتامیه این دوره در تاریخ جمعه ۱ اسفند ۹۹ از ساعت ۹ شب الی ۱۱ شب به مدت ۲ ساعت به صورت زنده برگزار خواهد شد. ضمنا مشاهده آنلاین مراسم به صورت رایگان بوده و نیازی به ثبت‌نام و یا پرداخت هزینه جهت شرکت در اختتامیه نیست.

 

اخبار اکوسیستم استارتاپی را از کانال تلگرام وبنا دنبال کنید

 

تمامی علاقه‌مندان می‌توانند به صورت رایگان و بدون ثبت‌نام مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران را به صورت آنلاین مشاهده کنند.

در این مراسم اختتامیه که به صورت آنلاین پخش خواهد شد، به اتفاقات و رویدادی مهمی که در سال ۹۹ رخ داده است، پرداخته خواهد شد. این مراسم با حضور مهمانان ویژه و شناخته شده‌ای از اکوسیستم استارتاپی ایران همراه خواهد بود.

پلتفرم‌هایی که این مراسم در آن‌ها به صورت زنده و رایگان پخش خواهند شد طی چند روز آینده معرفی می‌شوند.

امیدواریم که باز هم بتوانیم در دوره‌های بعد جشنواره وب و موبایل ایران، به مانند سال‌های قبل در سلامت کامل در کنار هم حضور داشته باشیم.»

مطالب مرتبط:

اسامی کاندیداهای سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران اعلام شد

اغاز به کار شورای داوری سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *