«بوف» بازار آغاز به کار کرد: جایی برای هم‌افزایی توسعه‌دهندگان

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰

تا به حال پیش آمده در پیشخان توسعه‌دهندگان بازار به مشکلی برخورده باشید و بخواهید آن را گزارش کنید؟ یا پیشنهادی برای بهبود پیشخان بازار داشته‌ و برای مطرح‌کردن آن مسیر روشنی پیدا نکرده باشید؟ تا پیش از این، برای ثبت درخواست‌ها و گزارش باگ‌های پیشخان،‌ استفاده از تیکت‌های پشتیبانی تنها مسیر ممکن بود، بنابراین بازار به این فکر افتاد تا برای برقراری ارتباط مؤثر با توسعه‌دهندگان مسیر جدیدی را پیاده‌سازی کند.

«بوف» امکانی است که با هدف شنیدن صدای توسعه‌دهندگان و پاسخگویی به درخواست‌های آنها، به تازگی در پیشخان بازار فعال شده است. شما حالا با این امکان می‌توانید قابلیت مورد نیاز خود را درخواست بدهید و وضعیت رسیدگی به آن را به صورت مستقیم پیگیری کنید. درخواست‌های شما بر اساس امتیازی که دریافت می‌کنند، اهمیت و امکان‌پذیری‌‌شان در فهرست رسیدگی قرار می‌گیرند و وضعیت به‌روزرسانی آنها نمایش داده می‌شوند.بوف‌ بازار در اینجا در دسترس قرار گرفت.

صدرا علی آبادی، مدیر محصول بخش توسعه‌دهندگان بازار، در مورد چرایی راه اندازی «بوف» در بازار می‌گوید: «در مسیر توسعه و تعامل با توسعه‌دهندگان به این نتیجه رسیدیم که باید خواسته‌ها و نیاز توسعه‌دهندگان را با سرعت بیشتری بشنویم. از طرف دیگر، برایمان مهم بود توسعه‌دهندگان نیز در مسیر توسعه پنل پیشخان بازار قرار بگیرند و بدانند که مسیر توسعه محصولی که همواره از آن استفاده می‌کنند به چه صورت است. بوف بازار نقطه هم‌افزایی تیم توسعه‌دهندگان بازار و توسعه‌دهندگان برنامه و بازی موبایلی است.»


تیم فنی بازار همواره سعی داشته تا محصولی بهینه به توسعه‌دهندگان ارائه دهد و در این راه از هرگونه پیشنهاد استقبال می‌کند. امکان «بوف» برای شما بستری فراهم می‌کند تا باگ‌هایی را که در پیشخان مشاهده می‌کنید، به‌آسانی گزارش کنید. با این روش، بازار از زاویه دید شما به مشکلات موجود پی خواهد برد و برای برطرف‌کردن آنها اقدام خواهد کرد.

آگاهی از خواسته‌های توسعه‌دهندگان از دیگر ویژگی‌های «بوف» است. شما با این امکان، افزون‌ بر این‌که درخواست‌ها و گزارش‌های خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارید، از خواسته‌ها و پیشنهادهای توسعه‌دهندگان دیگر نیز باخبر می‌شوید و درباره آنها نظر می‌دهید. با نشان‌کردن درخواست‌ها و گزارش‌ها نیز، وضعیت به‌روزرسانی آنها به ایمیل شما فرستاده می‌شود.

با امکان جدید بازار همچنین می‌توانید هر زمان که بخواهید از فرآیند توسعه پیشخان و جزئیات آن باخبر شوید. قابلیت‌هایی که در حال پیاده‌سازی هستند، قابلیت‌هایی که پیاده‌سازی آنها تمام شده و قابلیت‌هایی که در آینده قرار است پیاده‌سازی شوند، همگی با جزئیات در این بخش به شما نمایش داده می‌شوند.

شنیدن صدای توسعه‌دهندگان و با‌خبرشدن از خواسته‌های آنها از دغدغه‌های همیشگی بازار بوده است. هدف از پیاده‌سازی امکان «بوف» مشارکت مستقیم توسعه‌دهندگان در فرآیند بهبود خدمات بازار است. فعالیت شما سبب خواهد شد تا محصولی بهتر برایتان ساخته شود،‌ بنابراین با ثبت نظراتتان دستیابی به این هدف را آسان‌تر خواهید کرد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *