با هدف تشویق مردم به خرید اینترنتی؛

آغاز طرح هفته‌ های خرید اینترنتی ایران از ابتدای اسفند ۹۹

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹
هفته‌ های خرید اینترنتی ایران

اتحادیه کشوری کسب وکارهای مجازی در راستای حمایت از کسب‌ وکارهای فعال در زمینه ارائه خدمات و فروش آنلاین و استفاده از این ظرفیت برای پشتیبانی از کسب‌وکارها و اصناف در استان‌ها و همچنین تشویق عموم مردم به خرید اینترنتی در نظر دارد تا از ابتدای اسفند ماه طرح ” هفته‌ های خرید اینترنتی ایران ” را در کشور آغاز کند.

هفته‌ های خرید اینترنتی ایران، عنوان رویدادی است که می‌کوشد با فراهم سازی بستر مناسب برای ارائه خدمات به سراسر شهرهای ایران، نه تنها گستره سرویس‌های اینترنتی در حوزه‌های مختلف را برای همه مردم ایران دسترس پذیر سازد، بلکه فرصتی مناسب برای تمامی کسب‌وکارهای مجازی و کسب‌وکارهای استانی است تا در یک هم‌افزایی سازنده، خدمات خود را به مخاطبان وسیع‌تر و متنوع تر عرضه کنند.

 


اخبار اکوسیستم استارتاپی را از کانال تلگرام وبنا دنبال کنید

 

هدف از برگزاری این طرح حمایت از کسب‌وکارها و اصناف محلی هر استان، حمایت از کسب‌وکارهای آسیب‌دیده در کرونا، ترویج فرهنگ خرید اینترنتی در همه بخش‌های کشور، دسترسی کسب‌وکارهای محلی به بازاری به وسعت ایران، تأکید بر تمرکز زدایی از سرویس‌های اینترنتی، قطع زنجیره ویروس کرونا و عدم محدود ماندن به پایتخت است.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی هر هفته یکی از استان‌های ایران میزبان تمامی کسب‌وکارهای مشارکت کننده در این رویداد خواهد بود.
این یک فرصت مناسب برای تمامی ذی نفعان در عرضه محصولات و ارائه خدمات به تمام ایران و برقراری ارتباط مستقیم با مخاطبان است. کسب‌وکارهای آنلاین در این میان، نقش بسزایی دارند.
کسب وکار های علاقه مند به ثبت نام در طرح هفته‌ های خرید اینترنتی ایران میتوانند با مراجعه به پنل عضویت خود، و انتخاب بخش هفته خرید اینترنتی، اطلاعات خود را ثبت نمایند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *