هشدار به سایت های بداخلاق انتخاباتی

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۸۶

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سایت‌ها و پایگاههای اینترنتی تاکید کرد که در ایام انتخابات خودشان بر فعالیت‌هایشان نظارت کافی داشته باشند؛ زیرا در غیر این صورت، اقدامات لازم در مورد آن‌ها انجام می‌شود.
محمدحسین صفار هرندی، در حاشیه جلسه دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به خبرنگاری که درباره نحوه برخورد با سایت‌هایی که به تخطئه کاندیداهای انتخابات مجلس می‌پردازند، پرسید، گفت: با سایت‌هایی که به ثبت رسیده باشند کار ارشادی می‌کنیم و اگر تخلفی مرتکب شوند به آن‌ها تذکر می‌دهیم.
وی با بیان این که دلمان نمی‌خواهد هیچ سایتی بسته شود، در عین حال افزود: البته اگر سایتی به ثبت نرسیده باشد چاره‌ای جز ارجاع آن به کمیته مربوط به رسیدگی به تخلفات نیست.
وزیر ارشاد افزود: در محدوده زمانی انتخابات چون حساسیت‌های عمومی بالاتر می‌رود و فضای کلی کشور باید از برخی خطاها مصون باشد، دعوت ما از سایت‌ها مثل سایر رسانه‌ها این است که خودشان مراقب نحوه فعالیت‌هایشان باشند.
وی در عین حال گفت: اگر این مراقبت صورت نگیرد طبعا مجبور می‌شویم آن گروهی را که مسوول سالم سازی محیط رسانه‌ای است، وارد کار کنیم تا اقدام لازم را انجام دهد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *