«تهران من» نامزد سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران شد

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹

جشنواره وب و موبایل ایران در حالی نامزدهای سیزدهمین دوره این رویداد را اعلام کرد که سامانه «تهران من» به عنوان درگاه واحد ارائه خدمات هوشمند شهروندی نیز در بخش «سازمان‌ها و موسسات دولتی» کاندید بهترین سامانه‌ی ‌ارائه خدمات در کشور شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، جشنواره وب و موبایل ایران با ده‌ها هزار شرکت‌کننده، به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وب‌‌سایت‌ها و نرم‌افزار‌های موبایل ایرانی در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود. نامزدهای این دوره از جشنواره در گروه های مختلفی مانند آموزش آنلاین، ادب و فرهنگ و هنر و فلسفه، اشتراک‌گذاری محتوای دیجیتال، سازمان‌ها و موسسات دولتی، حمل و نقل آنلاین و انواع بازی‌ها و… دسته بندی شده اند و علاقمندان میتوانند با مراجعه به صفحه کاندیدای مورد نظر ضمن مشاهده پروفایل آثار انتخاب شده، به آنها رای دهند.

«تهران من» درگاه واحد ارائه خدمات هوشمند شهروندی است که از سال ۱۳۹۶ با هدف تسهیل دریافت سرویس‌های شهری و ایجاد یکپارچگی در آنها راه‌اندازی شده است.


این سامانه به نشانی my.tehran.ir تا کنون با ارائه خدمات برخط حوزه‌های طرح ترافیک، شهرسازی، عوارض شهرداری، ۱۳۷، خرید بلیت‌های شهری و ده‌ها سرویس دیگر به طور مداوم توسعه می‌یابد و حدود ۳ میلیون کاربر دارد. اپلیکیشن جدید «تهران من» نیز امکانات جامعی از سرویس‌های شهروندی را روی تلفن همراه ارائه می‌کند و به طور مستمر خدمات تازه‌ای به آن افزوده می‌شود.

شایان ذکر است در اختتامیه سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران که روز ۱ اسفند ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد، در هر گروه، یک برنده به عنوان بهترین سایت یا بهترین اپلکیشن معرفی خواهد شد.

به «تهران من» در سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران رای دهید:
https://profile.iwmf.ir/organizations/my.tehran.ir

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *