دومین کتابچه‌ی رایگان زرین‌پال منتشر شد

معرفی کتاب؛ «استراتژی‌ رشد و توسعه‌ی پایدار در تبدیل نرخ پرداخت موفق»

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹
تبدیل نرخ پرداخت موفق

نسخه‌ی رایگان دومین کتابچه‌ی الکترونیکی زرین‌پال، با عنوان «استراتژی‌ رشد و توسعه‌ی پایدار در تبدیل نرخ پرداخت موفق» به تازگی منتشر شده است. این کتابچه‌، شامل سه فصل است که به فراخور موضوعات مختلف، دربرگیرنده‌ی مباحثی چون تجربه‌ی کاربری (UX)، رابط کاربری (UI)، آزمون مقایسه‌ای به روش A/B و روش‌های متنوعِ پرداخت و انتخاب بهترین مدل برای فروشگاه‌های آنلاین، است. به‌صورت کلی، کتابچه‌ی الکترونیکی زرین‌پال، تمام جوانب موثر در افزایش نرخ تبدیل پرداخت موفق را مورد بحث و مطالعه قرار گرفته و راه‌کارهای جامعی برای تقویت و بهینه‌سازی آن ارائه شده است. در حقیقت مهم‌ترین تاکید این کتابچه‌ بر آن است که هر کسب و کاری که در وب‌سایت فروشگاه آنلاین خود، از درگاه پرداخت اینترنتی برای فروش محصولات خود استفاده می‌کند، می‌تواند با بهینه‌سازی عملکرد وب‌سایت فروشگاه خود که تنها چند راه‌کار ساده دارد، شاهد رشد درآمدی بیش‌تر، به واسطه‌ی افزایش نرخ تبدیل پرداخت‌کنندگان باشد. زرین‌پال با هدف رفع نیاز کسب و کارها، و کمک به تقویت و گسترش فضای فروش‌شان، آخرین ابزارهای بازاریابی فروش و فناوری‌های مالی را به‌کار گرفته و نسخه‌ی دوم کتابچه‌ی الکترونیکی خود را به صورت کاملا رایگان در اختیار افراد قرار داده است.

خلاصه‌ای از این کتابچه

پیشگفتار: در بازاریابی به سبک دیجیتال مارکتینگ، هر داده‌ای قابل اندازه‌گیری است، بنابراین با بهینه‌سازی نرخ تبدیل پرداخت، افزایش درآمد حاصل از فروش قطعی است. از مهم‌ترین عواملی که در اهمیت این موضوع نقش دارد، قدرت تجزیه و تحلیل داده‌‌ها بر اساس بررسی دلایل رها کردن سبد خرید توسط کاربران بازدیدکننده (Viewer User) است که برای ورود به وب‌سایت فروشگاه، از دستگاه‌های مختلفی مانند گوشی‌های همراه، تبلت یا کامپیوترهای شخصی استفاده می‌کنند.

فصل اول: بهینه‌سازی وب‌سایت‌هایی که در فروش محصولات، از درگاه پرداخت اینترنتی استفاده می‌کنند و فروش آنلاین دارند یکی از این فعالیت‌هاست. اگر شما نیز از افرادی هستید که یک فروشگاه اینترنتی متصل به کسب و کار خود دارید،  حتما می‌دانید که پرداخت مهم‌ترین بخش فرآیند فروش شما به حساب می‌آید، زیرا مرحله‌ای است که در نهایت منجر به کسب درآمد می‌شود. بنابراین انتخاب بهترین مدل و فرم UX و UI در بهینه‌سازی نرخ تبدیل پرداخت، اهمیت فراوانی دارد.


فصل دوم: در ارائه‌ی یک محصول یا سرویس، هیچ چیز نمی‌تواند به اندازه‌ی فراهم کردن فضایی امن برای تجربه‌ی کاربری بهتر سودمند و پر اهمیت باشد. بنابراین اگر قصد دارید چنین فضایی را برای کاربران خود فراهم سازید، در وهله‌ی اول می‌بایست مخاطبان هدف خود را بشناسید و با سنجش رفتاری کاربر، داده‌های دریافتی را تحلیل و پردازش کنید. یکی از راه‌کارهای اساسی برای شناخت و تحلیل رفتار کاربران، استفاده از ابزار تست A/B است.

فصل سوم: از جمله مسائلی که باعث کاهش رونق فروش آنلاین می‌شود، درست زمانی رخ می‌دهد که کاربر قصد دارد مبلغ کالایی که انتخاب کرده است را بپردازد زیرا کاربر با این تصور که هنگام پرداخت وجه، از سریع‌ترین، مطمئن‌ترین و معتبرترین روش‌ پرداخت بهره‌مند خواهند شد اقدام به ثبت سفارش کالای مدنظر خود می‌کند اما برخلاف انتظار، با مشکلاتی مواجه می‌شود که در نهایت منجر به انصراف از خرید و ترک وب‌سایت فروشگاه  می‌شود.

دانلود نسخه‌ی رایگان

برای دریافت و مطالعه‌ی نسخه‌ی رایگان کتابچه‌ی «استراتژی‌ رشد و توسعه‌ی پایدار در تبدیل نرخ پرداخت موفق» به لینک زیر مراجعه نمایید:

https://www.zarinpal.com/ebook/conversion/

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *