الکام ‌استارز ششم آغاز شد + برنامه زمانی ارائه‌های بخش الکام‌پیچ

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹
الکام استارز ششم

الکام استارز ششم امروز (۲۹ دی ۹۹) آغاز به کار کرد و به مدت ۴ روز تا تاریخ (۲ بهمن) به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

به گزارش وبنا، آنطور که دبیرخانه الکام‌استارز اعلام کرده در این رویداد ۷۰ تیم در بخش الکام‌پیچ در حوزه‌های مختلف از ابری گرفته تا خدمات بانکی آموزشی و توانبخشی به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

زمان‌بندی بخش الکام پیچ

براساس زمان‌بندی درج شده در وب‌سایت الکام استارز در هر روز از این رویداد ۱۳ تیم استارتاپی در بخش الکام‌پیچ با ارائه ایده‌های خود به داوران رقابت با یکدیگر را آغاز خواهد کرد. همچنین در روز سوم و چهارم در مجموع ۱۲ تیم دانش‌آموزی نیز به این رقابت اضافه خواهد شد.


استارتاپ‌های ارائه‌دهنده در روز اول الکام‌پیچ

در بخش اول رویداد الکام‌استارز ۹۹  امروز،‌ تیم‌های آی‌قصه، تایمزی، ابرستان، آن‌آموز،کارومن، پاستا، کوین نیک مارکت و ابر سفید به شکل آنلاین/ حضوری ایده‌های خود را به داوران ارائه می‌کنند. همچنین در بخش دوم الکام‌استارز و در نوبت عصر نیز، تیم‌های توانشو، تنونیک، بانک اطلاعات مناسب‌سازی (بام) و هایپر مهد ارائه خواهند داشت.

استارتاپ‌های ارائه‌دهنده در روز دوم الکام‌پیچ

در روز سه‌شنبه، ۳۰ دی ۹۹ استارتاپ‌های سپارکس، تلبورس، لیگ جهانی موسیقی، پلنو، هوشمند افزار نوین راهبرد، ترنج، کش‌کول، بهشتیار، پاکلینریال hana gallery، دکتر جواب، نورولند و پلتفرم تخصصی برنامه‌نویسی حوزه کودک و نوجوان به ارائه خواهند پرداخت.

استارتاپ‌های ارائه‌دهنده در روز سوم الکام‌پیچ

در روز چهارشنبه، ۱ بهمن ۹۹ استارتاپ‌های straiberry، گسترش افزار سلامت نیماد، petapp، shafamedtour، fevergadget، راتا، تیک تاک، سامه آرا، خدمات لجستیک کانبان، هوشمند سازی خودرو برای ناشنوایان و کم شنوایان، سیستم سازگاری چرخ خیاط برای معلولین، myramp و اپلیکیشن فعالیت بدنی برای افراد آسیب نخاعی به ارائه خواهند پرداخت.

استارتاپ‌های ارائه‌دهنده در روز چهارم الکام‌پیچ

در روز پنجشنبه، ۲ بهمن ۹۹ استارتاپ‌های آی‌قصه، تایمزی، ابرستان، آن‌آموز، کارومن، پاستا، کوین نیک مارکت، ابرسفید، توانشو، تنونیک، بانک اطلاعات مناسب‌سازی، رادیوتوان و هایپرمهد به ارائه خواهند پرداخت.

بعد از ارائه این تیم‌ها نیز در نهایت بخش ارائه تیم‌های دانش‌آموزی آغاز خواهد شد. در کنار بخش رقابتی الکام‌استارز، تیم‌های حاضر در بخش آوردگاه سرمایه و پاویون شتاب نیز از برنامه‌های مشاوره‌ای و برنامه‌ریزی برای جذب سرمایه برخوردار خواهند شد.

گفتنی است امسال رویداد الکام استارز ششم با توجه به شیوع ویروس کرونا و با تصمیم مجری برگزارکننده رویداد به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

برای مشاهده آنلاین این رویداد در پلتفرم لحظه‌نگار اینجا کلیک کنید.

مطالب مرتبط:

تسهیلات معاونت علمی ریاست جمهوری برای تیم‌های برتر الکام استارز ۹۹ اعلام شد

جوایز ششمین دوره الکام‌ استارز اعلام شد

اعطای جایزه به ایده‌های برتر دانش‌آموزی از محل خدمت بوم‌واره سامانه ایران نوآفرین

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *